ستاره خط میانی تیم ملی اسپانیا از شب حذف این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به عنوان بدترین خاطره دوران بازیگری‌اش یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایسکو آلارکن، هافبک هجومی تیم ملی اسپانیا که یکی از بهترین بازیکنان این تیم در جام بیست‌و یکم بود، پس از شکست تیمش مقابل روسیه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ و حذف ماتادورها، با گذاشتن پیامی در صفحه شخصی‌اش بابت این ناکامی به شدت ابراز تأسف کرد.

هافبک رئال مادرید در این پیام نوشت: امروز تلخ‌ترین روز از دوران بازیگری من بود اما فوتبال همین است و داستان اینجا متوقف نمی‌شود. زندگی از حرکت نمی‌ایستد. ما دوباره روی پاهای‌مان می‌ایستیم، کاری که همیشه انجام داده‌ام. افتخار می‌کنم که برای دفاع از این کشور جنگیدم.

به دنبال انتشار این پیام، گروهی از بازیکنان فعلی و سابق فوتبال اسپانیا سعی در دلداری دادن به بازیکن پیشین مالاگا داشتند که یکی از آنها آلوارو آربلوا، بازیکن سابق رئال مادرید بود. او در پاسخ به پست ایسکو نوشت: برادر تو بهترین بودی. مقاوم و آرام باش!

سامو کاستی‌یخو بازیکن ویارئال هم برای دلداری دادن به ایسکو نوشته است: باید به شیوه‌ای که برای دفاع از کشورت جنگیدی افتخار کنی. سرت را بالا بگیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.