مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۸ با برگزاری ۲ دیدار بزرگ آغاز می‎‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۸ با انجام ۲ بازی بین پرتغال و اروگوئه از یک سو و فرانسه و آرژانتین از سوی دیگر آغاز می‌شود.

آرژانتین در اندیشه احیای قدرت مقابل فرانسه متحد

فرانسه در اولین بازی مرحله یک‌هشتم‌نهایی راس ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه کازان به مصاف آرژانتین می‌رود. فرانسه در مرحله گروهی کار دشواری پیش‌رو نداشت و پس از برتری البته سخت ۲ بریک مقابل استرالیا از سد پرو گذشت و مقابل دانمارک، اولین و تاکنون آخرین تساوی بدون گل جام را رقم زد و با ۷ امتیاز به عنوان تیم اول گروه سوم صعود کرد. آرژانتین اما در مرحله گروهی تیم دلچسبی نبود و پس از تساوی یک بریک مقابل ایسلند دفاعی، مقابل کرواسی ۳ بر صفر شکست خورد تا صعودش به خطر بیفتد. همان زمان در اردوی تیم خبر از اختلاف و درگیری به گوش رسید. حتی احتمال اخراج سامپائولی هم وجود داشت اما مربی منفعل در تیم ماند و با لجبازی‌هایش در بازی آخر هم به دیبالا میدان نداد. سرانجام مسی و روخو به داد تیم رسیدند و نایب‌قهرمان دوره قبل با گل دقیقه ۸۴، ۲ بریک از سد نیجریه گذشت و با ۴ امتیاز به عنوان تیم دوم از گروه چهارم صعود کرد.

نبرد دشوار یاران رونالدو مقابل هم‌تیمی‌های سوارس

در دیگر بازی شب اول مرحله یک‌هشتم‌نهایی، پرتغال پس از یک نمایش نه‌چندان دلچسب مقابل ایران به مصاف اروگوئه با خط حمله خطرناکش می‌رود. پرتغال در بازی اول با درخشش رونالدو از شکست مقابل اسپانیا گریخت، سپس یک بر صفر مراکش را برد و مقابل ایران به تساوی یک بریک رضایت داد تا با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه دوم صعود کند. اروگوئه اما یکی از ۳ تیمی بود که با ۹ امتیاز کامل به مرحله حذفی رسید. آن‌ها ۲ بریک مصر، یک بر صفر عربستان و ۳ بر صفر روسیه میزبان را بردند و با ۹ امتیاز به عنوان تیم اول گروه اول صعود کردند. در این جدال، نبرد رونالدو مقابل سوارس و کاوانی جذابیت خاص خودش را دارد.

برنامه شب اول مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۸

فرانسه با آرژانتین- ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران- ورزشگاه کازان

اروگوئه با پرتغال- ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران- ورزشگاه فیشت

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.