سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کارلوس کی‌روش تا الان قهرمانی با تیمی نداشته اما قهرمان است دیگر! وقت ندارم خودم را با این مسائل درگیر کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درخصوص صحبت‌های اخیر کارلوس کی‌روش گفت: روز شنبه راهی کرواسی خواهیم شد و برای ۱۴ روز در کمپی که قبلا با تیم امید ایران در آنجا اردو زده بودیم، اردوی خود را برگزار خواهیم کرد. من در چین هم که بودم با تیمم در آنجا اردو زدیم و هم با این تیمم و هم با تیم امید بعد از اردویی که در کمپ موردنظر داشتیم به قهرمانی رسیدیم.انتظار داریم که این قهرمانی را با پرسپولیس هم بعد از این اردو تکرار کنیم.

وی افزود: بازیکنان تمرینات سختی را پشت‌سر گذاشته‌اند و کمی خسته هستند اما از همه تلاش و انگیزه آنها راضی‌ام اما عصبی هستم از اینکه کمال به خاطر گلودرد نمی‌تواند با ما تمرین کند و خلیل‌زاده هم گردن درد دارد. از بقیه بچه‌ها رضایت کامل دارم.

برانکو در واکنش به اظهار نظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه رفتن پرسپولیس به کرواسی و دور بودن از این فضای منفی پیرامون این تیم اتفاق خاصی است یا نه؟ گفت: منظورتان کدام فضا است. گرانی دلار یا مسائل دیگر؟

در ادامه خبرنگاران در مورد صحبت‌های اخیر کارلوس کی‌روش علیه وی و اتهامات این مربی به برانکو پرسیدند و وی خاطرنشان کرد: چه کسی مرا متهم کرد؟ کی‌روش؟ کی‌روش همان بازیکن ذوب‌آهن است که به ما گل زد و این فصل هم به سپاهان رفته است؟

خبرنگاران این بار نام کامل کارلوس کی‌روش و سرمربی تیم ملی را بر زبان آوردند که برانکو یادآور شد: بله مربی قهرمان را می‌گویید. البته خب تا الان قهرمانی با تیمی نداشته اما قهرمان است دیگر! وقت ندارم خودم را با این مسائل درگیر کنم.

برانکو در واکنش به سوال دیگری در مورد اینکه کی‌روش مدعی شده ایران یا جای اوست یا مربی دیگری؟ گفت: من اگر خوب متوجه صحبت‌های او شده باشم باید بگویم وی با این حرف‌ها می‌خواهد من را از ایران بیرون کند! پس باید با مدیرعامل باشگاه صحبت کنم!

وی در ارتباط با این که صحبت‌های اخیر کی‌روش و او در جامعه فوتبال و حتی تیم ملی می‌تواند دو دسته‌گی ایجاد کند گفت: این سوال را از کی‌روش بپرسید چرا از من سوال می‌کنید؟!

برانکو در ارتباط با این مسئله که فکر نمی‌کند بعد از حضور موفق ایران در جام جهانی دعوای او و کی‌روش می‌تواند به ضرر فوتبال ایران باشد تصریح کرد: من به هیچ کس مشکل ندارم و نمی‌دانم چرا این سوالات را از من می‌پرسید، از عادل بپرسید او همه چیز را می‌داند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در ارتباط با این که چرا سرمربی تیم ملی در تصمیمات او مبنی بر جذب بازیکن اوکراینی دخالت کرده است، اضافه کرد: من از کشوری به اینجا آمده‌ام که رفتار و ارتباط‌گیری‌مان کاملا متفاوت است، او از کشور دیگری می‌آید و من هیچ گله‌ای از او ندارم، چرا که تربیتش اینطور بوده است.

وی در ارتباط با این که کارلوس ‌کی‌روش گفته است او به دنبال این بود که ساختمان ایفمارک را تصاحب کند عنوان کرد: نمی‌دانم اصلاً این حرف‌ها چیست! فدراسیون به بازیکنان می‌گوید تا برای تست پزشکی کجا بروند؟ پاسخ این سوال ایفمارک است، پرسپولیس برای تست پزشکی کجا رفت؟ مسلماً ایفمارک. من بیش از یک سال هست که به این ساختمان نرفته‌ام و نمی‌دانم مشکل کجاست و حتی چند روز پیش هم که تیمم به ایفمارک رفت چون کار داشتم نرفتم. یعنی من نباید در ایران دوستی داشته باشم، بله هومن افاضلی دوست ۲۰ ساله من است او مربی با دانش و کار بلدی هست و دوست بزرگی برای من به حساب می‌آید، به این دوستی افتخار می‌کنم و از طریق او نیز با خانمش آشنا شدم، آیا این مشکلی دارد. آیا باید فردی بیاید و در دوستی من تحقیق کند و اظهار نظر کند او تصمیم می‌گیرد که من با چه کسی دوست باشم؟

برانکو در واکنش به سوال دیگری مبنی بر این که به نظر می‌آید اختلاف او و کی‌روش کم کم به اختلاف شخصی تبدیل شده و تا حدی که سرمربی تیم ملی به او اتهام دلالی زده است، عنوان کرد: من الان چه کار کنم که او این حرف را زده است، بازیکنان اوکراینی به پرسپولیس آمدند و ما فکر کردیم که به کار ما می‌آید همانطور که منشا را بعد از درخشش در پیکان جذب کردیم. همینطور که بشار رسن آمد. کی‌روش چرا در مورد این دو بازیکن صحبت نمی‌کند و راجع به اوکراینی‌ها اظهار نظر کرده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به این که چرا بازیکنی مثل اشکان دژاگه بعد از یک سال مصدومیت به تیم ملی دعوت شد اما در جام جهانی حتی یک دقیقه هم بازی نکرد نیز اظهار داشت: در ارتباط با این موضوع من حرفی ندارم، بلکه فدراسیون فوتبال در مورد این موضوع پیگیر باشد.

وی درباره اظهار نظر دیگر کی‌روش راجع به این که او از حمیدرضا گرشاسبی خواسته است برانکو را مدیریت کند، گفت: من اصلا به این حرف‌ها اهمیتی نمی‌دهم، نمی‌خواهم وقتم را تلف کنم که فلانی چه گفت و یا فلانی چه حرفی زد، شما هم اهمیتی به این موضوع ندهید، برای من صحبت کردن در مورد این مسائل هدر دادن وقت است.

برانکو در پاسخ به صحبت‌های دیگر کی‌روش مبنی بر این که برانکو؛ رامین‌رضاییان و مهدی طارمی را از پرسپولیس فراری داده است، تاکید کرد: رامین الان یکسال و نیم است که از پرسپولیس رفته است، چون من اولویت را در پست او به صادق محرمی و حسین ماهینی دادم، طارمی هم خودش کتباً نوشت که دیگر دوست ندارد در پرسپولیس بماند و می‌خواهد برود. باشگاه هم از فرصت استفاده کرد و او را با کسب درآمدی ترانسفر کرد. این فصل هم دیدید صادق رفت، مسلمان و احمد‌زاده هم رفتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با درخشش علیرضا بیرانوند و وحید امیری و این که نگران نیست که آنها بعد از عملکرد خوب در جام جهانی ترانسفر شوند، گفت: باشگاه در مورد وحید امیری نمی‌تواند واکنشی نشان دهد اگر او تصمیم به جدایی بگیرد. اما مسلماً باشگاه و من خواهان تمدید قرارداد با امیری هستیم. ضمن این که در مورد بیرانوند هم باید بگویم من موافق جدایی او نیستم، اما باید ببینیم باشگاه چه تصمیمی در مورد جدایی او در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی می‌گیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴۱ )