اسطوره فوتبال ایتالیا بدون هیچ شک و تردیدی انتخاب خود را از میان دو ستاره برتر حال حاضر فوتبال جهان انجام داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو مالدینی روز گذشته (سه‌شنبه) ۵۰ ساله شد و به همین مناسب با رسانه‌های مختلفی گفت‌و‌گو کرد که در یکی از آنها با سؤالی آشنا در مقایسه میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مواجه شد اما برخلاف بسیاری از اهالی فوتبال بدون هیچ تعارفی به این سؤال پاسخ داد.

کاپیتان سابق میلان به شبکه مدیاست ایتالیا گفت: کریستانو در سال‌های اخیر خیلی تغییر کرده و الان به یک مهاجم نوک غیرقابل مهار در محوطه جریمه حریف تبدیل شده است و من این موضوع را کاملاً می‌دانم. رونالدو با وجود بالا رفتن سنش هنوز هم جوان به نظر می‌رسد، خوب می‌جنگد و تأثیرگذار است.

اسطوره فوتبال میلان اما با وجود تحسین رونالدو می‌گوید که نمی‌تواند او را برتر از مسی بداند. مالدینی ادامه داد: میان مسی و کریستیانو رونالدو من همیشه لئو را انتخاب می‌کنم. مسی دریبل می‌زند، موقعیت خلق می‌کند و با سبکی بازی می‌کند که من واقعاً‌ دوست دارم. اگر بخواهم میان این دو نفر یکی را انتخاب کنم، هرگز برای انتخاب مسی تردید نمی‌کنم.

مسی و رونالدو هر دو به سختی توانستند به تیم‌های خود برای کسب جواز حضور در مراحل حذفی جام جهانی ۲۰۱۸ کمک کنند و احتمالی رویارویی آنها در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها هم وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.