مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: از ابتدا هدف‌مان از شرکت در جام جهانی این بود که مردم از ما راضی باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, علیرضا جهانبخش بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی ۲۰۱۸ به کشور, در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از روز اول هدف‌مان این بود که مردم از ما راضی باشند و خداراشکر که همین‌طور هم شد. اینکه ما فقط به دلیل یک امتیاز کمتر از گروه صعود نکردیم، این یعنی که ما کارمان را درست انجام داده‌ایم, هرچند که حق‌مان بالا‌تر از این بود.

وی درباره بازی با پرتغال که به تساوی یک - یک انجامید, عنوان کرد: از لحاظ عملکرد و تعداد موقعیت‌ها در این بازی خوب کار کردیم و صددرصد نسبت به پرتغال عملکرد بهتری داشتیم. آنها به نسبت بازی با ما مقابل اسپانیا خونسردتر بازی می‌کردند، اما به‌هرحال ما فقط برای یک امتیاز کمتر از گروه‌مان صعود نکردیم و این نشان‌دهنده این است که در جام جهانی فوق‌العاده ظاهر شدیم.

مهاجم تیم ملی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «آیا باید قرارداد کی‌روش تمدید شود یا خیر؟», تصریح کرد: همه بازیکنان تیم ملی همیشه گفته‌اند که عملکرد کی‌روش در تیم ملی چقدر تأثیرگذار بوده است، اما اینکه کی‌روش قرار باشد در ایران بماند یا نه، بسته به نظر بازیکنان نیست. ما فقط تلاش می‌کنیم تا یکدلی که در تیم ملی وجود دارد، حفظ شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.