سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: الان زمانی است که چشم در چشم با افرادی صحبت کنیم که به آماده‌سازی خاص تیم ملی لطمه زدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با برنامه ۲۰۱۸ اظهار داشت: من اصولاً مربی هستم که از باختن و حذف شدن متنفرم و الان با تمام وجودم درد را احساس می‌کنم. الان زمانی است که چشم در چشم با افرادی صحبت کنیم که به آماده‌سازیِ خاص تیم ملی لطمه زدند، آماده‌سازی که می‌توانست آن تغییر نهایی را ایجاد کند که در بازی اول و دوم و سوم می‌توانست تأثیر‌گذار باشد، الان زمانی است که با آن افراد صحبت کنیم.

با حرف‌هایی که برانکو در مورد تیم ملی زد، دیگر هیچ چیز مانند قبل نشد

وی افزود: آن جزئیات کوچک که می‌توانست به آماده‌سازی تیم ملی کمک کند، آن جزئیاتی که با لغو اردوی دبی آغاز شد و آن اردو کاملاً از بین رفت. برنامه آماده‌سازی که در ذهن داشتیم، متأسفانه لطمه خورد. من مستقیم این حرف‌ها را به برانکو و افرادی که از او حمایت کردند تا برنامه تیم ملی آسیب ببیند، می‌گویم. بعد از آن اتفاقات دیگر هیچ چیزی مثل قبل نشد. متأسفانه اختلافاتی بین کادر و تیم ملی به وجود آمد و میان کادر سابق ایجاد شد که دیگر هیچ وقت اوضاع مثل قبل نشد. در واقع با کاری‌هایی که برانکو انجام داد، به برنامه‌های تیم ملی لطمه وارد شد.

سم‌پاشی‌های آقای پرفسور را می‌شناسیم

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: اینگونه سم‌ها و سم‌پاشی‌هایی که آقای پروفسور انجام می‌دهند ما کامل می‌شناسیم، اما ایشان متأسفانه فراموش کردند بگویند که ما در یک سال گذشته طبق برنامه خاص آماده‌سازی که داشتیم بازیکنانی مانند کمال کامیابی‌نیا, وحید امیری, مجید حسینی, پژمان منتظری, روزبه چشمی و تمامی این‌ بازیکنان در طول هفته یک روز و نیم در اختیار تیم ملی بودند و توانستند آماده‌سازی خود را به سطح بالاتری برسانند. آقای برانکو فراموش کردند که بگویند رامین رضاییان و مهدی طارمی هم دیروز بازی کردند، بازیکنانی که شما از باشگاه پرسپولیس فراری‌شان دادید. همین‌طور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون بازیکنانی بودند که دیشب بازی کردند.

آقای برانکو! شما و دوستان‌تان به دنبال این بودید که ساختمان پک را به دست بیاورید!

کی‌روش ادامه داد: تحسین شما از بازیکنان داخلی را می‌دانیم برای چیست, برای این است که می‌خواهید تفرقه‌‌افکنی کنید و این سم را با توجه به حمایت‌هایی که از تیم ملی وجود دارد را وارد کنید. شما فراموش کردید از رامین رضاییان و مهدی طارمی تحسین کنید. شما نه تنها این دو بازیکن را دست‌کم گرفتید، بلکه شما در تیم ملی مشکلاتی را به وجود می‌آورید. فراموش کردید شما و دوستان‌تان به دنبال این بودید که ساختمان پک را به دست بیاورید؟! شما شخصی بودید که به برنامه آماده‌سازی تیم ملی لطمه زدید, برای همین بود که رئیس فدراسیون فوتبال به من گفت آقای مربی اگر ما بخواهیم این برنامه را پیاده کنیم افرادی به ما سنگ پرتاب خواهند کرد. فراموش نکنید ما ۲۰ روز در تهران فقط با چهار بازیکن تمرین کردیم و برنامه آماده‌سازی تیم ملی لطمه خورد.

آقای پرفسور! شما قدرت دارید چون صورت خود را پشت باشگاه پرسپولیس پنهان کرده‌اید

وی در ادامه خطاب به سرمربی تیم پرسپولیس عنوان کرد: آقای پروفسور من مطلبی دارم که باید خدمت‌تان عرض کنم. زمانی که شما درباره بازیکنان لیگ، درباره وحید امیری, علیرضا بیرانوند, امید ابراهیمی و کمال کامیابی‌نیا صحبت می‌کنید. خیلی خوشحالم که راجع به این مطلب شما صحبت می‌کنید، برای همین باید یادآوری کنم چه کسی این بازیکنان را از باشگاه دیگری به پرسپولیس آورد. تا جایی که مردم ایران یادشان است شما بازیکنان اوکراینی به تیم پرسپولیس آوردید و هزاران دلار خرج این بازیکنان کردید. شما و دوستان‌تان در پشت صحنه برنامه‌های تیم ملی را تحریم کردید. شما قدرت دارید چون صورت خود را پشت باشگاه پرسپولیس پنهان کرده‌اید، برای همین است که شاید آن کشور مقداری برای شما و من کوچک شده باشد.

اعضای خانواده من در تیم ملی نیستند و هیچ وقت برادرم را به تیم نیاوردم

وی خاطر نشان کرد: من باید بگویم اعضای خانواده من در تیم ملی نیستند و هیچ وقت برادرم را به تیم ملی نیاوردم. هیچ وقت پسرم اینجا نبوده است با من کار کند و هیچ زمانی دخیل تجارت با فدراسیون نبودم،‌ برعکس اگر کسی بدهکار باشد فدراسیون بدهکار است، چون من از جیبم برای کمپ‌ها و هتل‌ها هزینه کردم. الان می‌خواهم به برانکو بگویم، در همان زمانی که او بازیکنان اوکراینی را آورد که یک دقیقه هم بازی نکردند،‌ من برای ساختمان «پک» از جیبم تجهیزات خریدم. آقای برانکو! موفق باشید. من فقط دارم حقایق را منعکس می‌کنم، به خاطر اینکه در چهار سال گذشته سکوت کرده بودم.

حواسم به دشمنانم هست، امیدوارم خدا حواسش به دوستان من باشد

وی افزود: آن چیزی که شما در صورت من می‌بینید، در درون من اینطور نیست. به خودمان افتخار می‌کنیم. ما با صلح و آرامش خوابیدیم و امروز با یک تفکر جدیدی بیدار شدم. امیدوارم خدا حواسش به دوستان من باشد، به خاطر اینکه من خودم حواسم به دشمنانم هست.

نمی‌توانم قبول کنم که تاج بیاید و بگوید برانکو حرفی زده و پرسپولیسی‌ها به ما سنگ پرتاب کرده‌اند

کی‌روش در مورد تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال تا پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: همان‌طور که گفتم، از لحاظ مفاد قرارداد و توافقات لازم، این یک افتخار است که این پیشنهاد از سوی فدراسیون فوتبال مطرح شده است و آماده هستم به این توافق پایبند باشم، ولی یک بار دیگر شفاف تکرار می‌کنم،‌ بعد از اینکه ما بر سر برنامه توافق کردیم، قبول نخواهم کرد و نمی‌توانم قبول کنم که رئیس فدراسیون بیاید و به ما بگوید برانکو حرفی زده و هواداران پرسپولیس به ما سنگ پرتاب کرده‌اند. این مطلبی بود که قبلاً به ما گفتند که نگرانی‌های وزارت ورزش محترم و نگرانی کلی هم همین بود و اگر بخواهیم برنامه‌های‌مان را اجرا کنیم هواداران به ما سنگ پرتاب خواهند کرد. اگر بخواهد این‌طور باشد دوست دارم بروم پرتغال به خانه‌ام و حداقل پرتغالی بمانم.

باید بلند بگوییم بازیکنان خوب‌مان ممنونیم

کی‌روش در مورد شرایط بازیکنان تیم ملی گفت: بازیکنان امروز یک مقدار بهترند. آنها دیروز خیلی ناراحت بودند. اگر خوش‌شانس بودیم اتفاقات بهتری می‌افتاد، ولی آب زمانی که از زیر رودخانه رد شد، رد شده است. با این حال به تمام بازیکنان اعتقاد دارم و با احترام باید بگویم بین بازیکنان داخلی و خارجی تفاوتی قائل نیستم و نمی‌خواهم بین‌شان تفرقه بیاندازم و بگویم بازیکنان داخلی و خارجی، چون این توهین به بازیکنان است، ولی بیایید از این لحظه لذت ببریم و بلند بگویم بازیکنان خوب‌مان ممنونیم.

میهمانانی بیاورید که مرا بکشند!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره دعوت فردوسی‌پور برای شرکت در برنامه ۲۰۱۸، گفت: من کنار خانواده‌ام هستم، آقای عادل می‌تواند میهمانان دیگر بیاورد که من را بکشند، مطمئناً این میهمان‌مان آماده هستند که علیه من صحبت کنند و درباره تعطیلات و مرخصی‌های من هم حرف بزنند.

هواداران ایران، شما بهترین هستید

وی از هواداران ایرانی تشکر کرد و یادآور شد: از حمایت شما هواداران خوب ایران تشکر می‌کنم و این افتخار را کی‌روش به شما تقدیم می‌کند، شما بهترین هستید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶۵ )