هافبک تیم ملی‌ فوتبال کشورمان گفت که در جام جهانی ۲۰۱۸ کار بزرگی از سوی ملی‌پوشان انجام شده است.

علیرضا جهانبخش در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به روسیه درباره تساوی یک - یک تیم ملی مقابل پرتغال و نزدیک بودن تیم ملی به رویای صعود به مرحله حذفی جام جهانی اظهار داشت:‌ بله، همه کار کردیم که پیروز شویم اما نشد. قبلاً هم قول داده بودم که تمام تیم یکدل همه کار برای برد پرتغال انجام دهیم، اما متأسفانه نشد و نمی‌دانم چه بگویم.

وی در مورد اینکه در بازی با پرتغال به فرم ایده‌آل خود رسیده، اما به نظر می‌رسد ناعادلانه بودن قضاوت داوران مقابل تیم‌های بزرگ بیشتر به چشم می‌آید،‌ تصریح کرد: بله، در بازی با اسپانیا هم همین شرایط وجود داشت و در دیدار با پرتغال هم همینطور بود. بحث VAR و اخراج رونالدو می‌توانست روند بازی را تغییر دهد اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. همانطور که گفتم همه چیز مقابل ما بود، اما فقط ما بازیکنان بودیم، کادرفنی و هشتاد میلیون ایرانی.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه به نظر می آید تمام بازیکنان علاقه دارند قرارداد کی‌روش با فدراسیون ایران برای جام ملت‌های آسیا تمدید شود،‌ گفت: بله صددرصد. نسبت به عملکردی که در این مدت داشتیم و بازی‌هایی که در جام جهانی انجام دادیم و با وجود لغو بازی‌های تدارکاتی و فشارهایی که در این مدت روی ما وجود داشت، فوق‌العاده بودیم و کار بزرگی در جام جهانی انجام دادیم. در این سه بازی هر چه داشتیم در زمین گذاشتیم و فکر می‌کنم همه اینها از کادرفنی نشأت می‌گیرد. همه بچه‌ها برای هم در زمین می‌دوند و تلاش می‌کنند و همه موافق هستند که قرارداد کی‌روش تمدید شود.

جهانبخش در مورد لحظه درگیری علیرضا بیرانوند و سعید عزت‌الهی در جریان دیدار با پرتغال، به تسنیم گفت:‌ در شرایط بازی این اتفاقات می‌افتد، چون در آن شرایط آدرنالین خون بالا است و این اتفاقات رخ می‌دهد. در نیمه دوم بچه‌ها با هم صحبت کردند و موضوع حل شد. همانطور که گفتم ما واقعا یک تیم هستیم و برای موفقیت تیم ملی همه کاری انجام می‌دهیم و فرقی نمی‌کند چه بازیکنی در زمین حضور داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.