تیم اروگوئه به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد جام جهانی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز دور سوم مرحله گروهی رقابت هایجام جهانی ۲۰۱۸، در گروه یک این رقابت ها از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه و به صورت همزمان دوتیم روسیه-اروگوئه و مصر-عربستان به مصاف هم رفتند.

بازی دو تیم روسیه و اروگوئه بین دو تیمی بود که صعودشان به مرحلهبعدی قطعی شده بود و جدال بر سر سرگروهی بود که این دیدار در نهایت با برتریمقتدرانه اروگوئه و با نتیجه ۳-۰ به سود این تیم خاتمه یافت.

در این مسابقه لوییز سوارز،چریشف(گل به خودی) و ادینسون کاوانی برایآبی آسمانی پوشان گلزنی کردند و شکست سختی را به تیم میزبان تحمیل کردند.

با این نتیجه اروگوئه با ۹ امتیاز راهی مرحله بعد شد و روسیه هم با ۶امتیاز در رده دوم گروه قرار گرفت.

در دیگر دیدار این گروه که جنبه تشریفاتی داشت، تیم های مصر وعربستان به مصاف هم رفتند که جدال این دو تیم عربی در نهایت بانتیجه ۲-۱ به سود عربستان خاتمه یافت.

در این مسابقه ابتدا محمد صلاح در دقیقه ۲۲ مصر را پیش انداخت اماسلمان فرج با گلی که در دقیقه ۶+۴۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، ضمن اینکهدیر ترین گل تاریخ جام جهانی در نیمه اول را وارد دروازه مصر کرد.این اما پایان کار نبود و سالم الدوساری در دقیقه ۹۵ و در آخرین دقیقه مسابقه توانست برای بار دوم برای سعودی ها گلزنی کند تا عربستان پیروز این بازی شود.

عربستان با ۳ و مصر بدون امتیاز، رتبه های سوم و چهارم گروه را مال خود کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.