تیم ملی فوتبال عربستان با پیروزی مقابل مصر به کار خود در جام جهانی ۲۰۱۸ پایان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی عربستان و مصر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (دوشنبه) در بازی همزمان گروه اول جام جهانی ۲۰۱۸ در ورزشگاه «ولگوگراد» به قضاوت ویلمار رولدان از کلمبیا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر یک عربستان به پایان رسید.

نیمه اول

بازی با برتری نسبی عربستان آغاز شد، اما در ادامه مصر با ضدحملاتش خطرساز شد و در دقیقه ۲۹ با ضربه دیدنی صلاح به گل رسید. عربستان برای جبران پیش تاخت و در دقیقه ۴۱ صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما «الحداری» ۴۵ ساله، پیرترین بازیکن حاضر در تاریخ جام جهانی ضربه فهد المولد را مهار کرد. سلمان فرج در ششمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول پنالتی تأیید شده با فناوری ویدئویی را وارد دروازه مصر کرد و دیرهنگام‌ترین گل تاریخ جام جهانی در نیمه اول را به ثبت رساند.

نیمه دوم

نیمه دوم با تعادل نسبی دو تیم همراه بود. عربستان و مصر حملاتی را ترتیب دادند اما گلی به ثمر نرسید تا اینکه سبزپوشان عربستانی در دقیقه ۵+۹۰ توسط سالم الدوساری به گل دوم رسید و جام بیست‌ویکم را با سه امتیاز ترک کرد. با این ترتیب عربستان با سه امتیاز در رده سوم گروه A پایین‌تر از اروگوئه ۹ امتیازی و روسیه شش امتیازی و بالاتر از مصر بدون امتیاز قرار گرفت.

محمد صلاح، ستاره مصر در این جام تنها دو گل به ثمر رساند و نتوانست زمینه‌ساز پیروزی و کسب امتیاز برای تیمش شود. او در بازی نخست تیمش مقابل اروگوئه در جام جهانی ۲۰۱۸ به علت مصدومیت غایب بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )