تیم ملی فوتبال اروگوئه با غلبه بر روسیه، به عنوان صدرنشین گروه A رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز نخست دور سوم مرحله گروهی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ با دیدار تیم‌های روسیه و اروگوئه از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (دوشنبه - به وقت تهران) آغاز شد که این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر نماینده آمریکای جنوبی به پایان رسید. در این مسابقه لوییس سوارس در دقیقه ۱۰، دنیس چریشف (مدافع روسیه به اشتباه) در دقیقه ۲۲ و ادینسون کاوانی در دقیقه ۹۰، گل‌های اروگوئه را به ثمر رساندند.

با این نتیجه، اروگوئه با کسب ۹ امتیاز، در صدر جدول گروه A جای گرفت و به عنوان سرگروه به جمع ۱۶ تیم نهایی رقابت‌ها رسید. شاگردان اسکار تابارس در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف تیم دوم گروه B یعنی یکی از سه تیم اسپانیا، پرتغال یا ایران بروند. روسیه هم که اولین شکست خود را در جام جهانی ۲۰۱۸ تجربه کرد، با کسب ۶ امتیاز به مقام دوم گروه دست یافت و باید مقابل صدرنشین گروه B صف‌آرایی کند.

دیدیو مالانگ داور این مسابقه به و یوری گازینسکی از روسیه و رودریگو بنتانکور از اروگوئه کارت زرد نشان داد و ایگور اسمولنیکوف از روسیه را در دقیقه ۳۷ از زمین اخراج کرد. اخراجی که سبب شد تزارها بیش از یک نیمه با ۱۰ نفر مقابل اروگوئه به میدان بروند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.