قیمت بلیت دیدار ایران و پرتغال به قیمتی نجومی رسید و برخی هواداران که بلیت بازی را نداشتند، درصدد خرید این بلیت‌ها بودند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی از ساعت ۲۱ امشب (دوشنبه به وقت محلی - ۲۲:۳۰ به وقت تهران) در ورزشگاه موردویا آره‌نا شهر سارانسک به مصاف پرتغال می‌رود که بلیت‌های این بازی در بازار سیاه نیز موجود است.

با وجود اینکه بیشتر بلیت بازی‌ها به نام صادر شده است و با فن آی‌دی کنترل می‌شود، اما بلیت‌هایی هم بی نام است. برخی از هواداران که بلیت بازی را در اختیار ندارند، می‌توانند با فن آی‌دی و بلیت بی‌نام وارد ورزشگاه شوند و از این رو بازار سیاه بلیت فروشی نیز وجود دارد. البته با توجه به مسائل امنیتی بازار سیاهی مقابل ورزشگاه نیست، اما قیمت بلیت دیدار ایران و پرتغال به شکلی نجومی به فروش می‌رسد.

با یکی از هواداران تیم ملی ایران که صحبت می‌کردیم در این خصوص گفت بلیت دیدار ایران و پرتغال با ریال ایران به ۷۰ میلیون ریال (۷ میلیون تومان) به فروش می‌رسید.

در حال حاضر ورزشگاه موردویا آره‌نا خالی از تماشاگر است و هواداران پشت درهای ورزشگاه منتظر باز شدن گیت‌های ورودی هستند تا وارد ورزشگاه شوند. این در حالی است که ماموران امنیتی ورزشگاه بسیار منظم در جای تعیین شده خود مستقر شده‌اند و با اینکه هواداری روی سکوها نیست، نظم آنها در ورزشگاه جالب توجه به نظر می‌رسد.

هواداران تیم ملی ایران پشت درهای ورزشگاه با شیپور و تشویق ایران ایران بسیار پر شور ظاهر شده‌اند.

سه ساعت پیش از آغاز بازی برنامه‌های پیش از آغاز بازی نظیر سرود ملی دو کشور، موسیقی‌های مخصوص بازی و... تمرین شد و زمین چمن ورزشگاه نیز آبیاری شد تا کیفیت مطلوب را برای بازی امروز داشته باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )