تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با حواشی زیادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال نخستین تمرین خود برای فصل جاری امروز (دوشنبه) برگزار کرد. این تمرین در حالی انجام شد که حواشی زیادی در پیش داشت. وینفرد شفر در گفت‌وگو با خبرنگاران از مشکلات تمدید قرارداد بازیکنانی چون تیام، جپاروف و ... صحبت کرد. او همچنین گفت که اگر پاسپورتش به دست او نرسد، باشگاه استقلال با مشکل زیادی روبرو می‌شود.

اینها همه حواشی تمرین امروز نبود. لباس‌های جدید بازیکنان با تأخیر از انبار به دست بازیکنان رسید و آنها برای دقایقی معطل شدند. بحث بعدی، ناراحتی وینفرد شفر از کیفیت چمن مجموعه نوبنیاد بود و در گفت‌وگو با مسئولان استقلال ناراحتی‌ خودش را بروز داد که چرا در تعطیلات فکری به حال چمن نشده است.

در تمرین امروز، بازیکنان زیادی غایب بودند. از جمله چهره‌های سرشناسی چون تیام، جپاروف، فرشید باقری، سید حسین حسینی، وریا غفوری و ۴ ملی‌پوش استقلال. قرارداد این بازکینان تمدید نشده و به نظر می‌رسد چند روز دیگر هم برای مشخص شدن وضعیت‌شان زمان نیاز باشد.

برای تیمی که مدعی قهرمانی آسیاست، شروع تمرینات به این شکل آماتوری محسوب می‌شود و اگر مسئولان استقلال فکری به حال وضعیت تیم‌شان نکنند، مشکلاتی ایجاد می‌شود که استقلال را وارد بحران جدی خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.