نایب قهرمان فصل گذشته سری A فرصت خرید هافبک پیشین تیم زنیت سن‌پترزبورگ روسیه را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه ناپولی پیشنهاد باشگاه تیانجین کوانجیان چین برای معاوضه اکسل ویتسل با مارک هامشیک را رد کرد.

گفته می‌شد که چینی‌ها به خرید هافبک اهل اسلواکی ناپولی تمایل دارند و برای تأمین بخشی از هزینه خرید او قصد دارند هافبک بلژیکی خودشان اکسل ویتسل را به ناپل بفرستند اما ظاهراً اورلیو دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی این پیشنهاد را رد کرده است.

دلورنتیس این هفته شرایط باشگاه ناپولی را برای خبرنگاران توضیح داد اما حاضر نشد اسامی بازیکنان مورد نظرش در بازار نقل و انتقالات را فاش کند.

او گفت: من ۳۵ میلیون یورو می‌خواستم اما همه گفتند ۳۰ میلیون یورو و بعد از آن به من ۱۵ میلیون یورو پیشنهاد کردند. در واقع حتی همین مقدار هم پیشنهاد نشد. بازیکنی که در چین باز کرده است، اگر نظر مرا بپرسید می‌گویم که راه و رسم بازی کردن در ایتالیا و اروپا را از یاد برده است. اگر آنها (چینی‌ها بابت خرید هامشیک) تا دوشنبه حاضر به پرداخت ۳۰ میلیون یورو نشوند، قیمت‌مان به ۴۰ میلیون یورو افزایش پیدا می‌کند.

طبق ادعای نشریه گاتزامرکاتوی ایتالیا، بازیکن شاغل در چین مورد نظر دلورنتیس اکسل ویتسلی است که در حال حاضر در اردوی تیم ملی بلژیک در جام جهانی حضور دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.