سرمربی تیم فوتسال مس سونگون تأکید کرد علی اصغر حسن‌زاده این تیم را فقط در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا همراهی خواهد کرد.

حمید بی‌غم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص جذب علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: بله، ما خوشبختانه با این بازیکن به تفاهم رسیدیم و حسن‌زاده به عنوان بازیکن کمکی ما در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی خواهد کرد. او از روز یکشنبه هم در تمرینات تیم شرکت کرده و به امید خدا از روز جمعه هم حسین طیبی به جمع ما اضافه خواهد شد تا تیم‌مان برای رقابت‌های آسیایی کامل شود.

وی در مورد برگزاری تمرینات تیمش نیز تصریح کرد: خدا را شکر تمرینات‌مان را به طور منظم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می‌دهیم و مشکلی وجود ندارد. فقط فرهاد فخیم از ناحیه انگشت پای خود کمی دچار مصدومیت شده که او هم مشکل خاصی ندارد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در واکنش به این پرسش که آیا فهرست تیمش برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا تکمیل و ارسال شده است یا خیر؟ گفت: بله فهرست ما دیگر تکمیل شده و آن را هم به AFC ارسال کرده‌ایم. ما فقط با بلو (بازیکن برزیلی) صحبت کرده بودیم که به تیم‌مان بیاید اما فقط یک روز مانده بود که اسامی تیم را رد کنیم، نمی‌دانم چطور به یک‌باره تیم بانک بیروت این بازیکن را پیدا کرد و در نهایت او هم به این باشگاه پیوست. در هر صورت ما لیست‌مان را فرستاده‌ایم و تیم‌مان تکمیل است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.