مدافع عنوان قهرمانی پس از شکست مقابل مکزیک در بازی دوم خود مقابل سوئدبه بردی دراماتیک دست یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال آلمان و سوئد از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب در دومین بازی خود از گروه F جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه فیشت شهر سوچی به مصاف هم رفتند. این بازی که قضاوتش برعهده شیمون مارسینیاک لهستانی بود در نهایت با برتری ۲ بر یک مانشافت پایان یافت.

اولا تویونن در دقیقه ۳۲ ابتدا سوئد را در نتیجه پیش انداخت و در ادامه مارکو رویس در دقیقه ۴۸ نتیجه را به تساوی کشاند. بازی با همین نتیجه رو به پایان بود که تونی کروس در دقیقه ۵+۹۰ با یک ضربه ایستگاهی استادانه برد دلچسب را برای ژرمن‌ها به ارمغان آورد. با این نتیجه آلمان و سوئد در این گروه ۳ امتیازی هستند.

در این دیدار آلبین اکدال در دقیقه ۵۲ از سوئد کارت زرد گرفت و ژروم بواتنگ هم ۱۱ دقیقه پس از دریافت کارت زرد اولش در دقیقه ۷۱ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا ژرمن‌ها ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهند. همچنین لارسن در دقیقه ۶+۹۰ از سوئد کارت زرد گرفت.

مدافع عنوان قهرمانی در بازی پایانی‌اش در مرحله گروهی به مصاف کره جنوبی خواهد رفت و مکزیک و سوئد هم روبه‌روی هم قرار می‌گیرند. تا اینجای کار مکزیک با ۶ امتیاز صدرنشین است و آلمان و سوئد هر دو ۳ امتیازی هستند. کره جنوبی نیز بدون امتیاز حذفش قطعی شده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )