بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین در آستانه دیدار با نیجریه مقابل سرمربی ۵۸ ساله خود ایستاده‌اند و جو ملتهبی در اردوی آلبی‌سلسته حاکم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال آرژانتین شروع خوبی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نداشته و پس از تساوی یک بر یک مقابل ایسلند، در بازی دوم خود از گروه D این رقابت‌ها با نتیجه تحقیرآمیز ۳ بر صفر مغلوب کرواسی شد تا شانس‌های این تیم برای صعود از گروه چهارم کمرنگ‌تر شود.

شبکه تلویزیونی «TyC Sports » آرژانتین مدعی شد که بازیکنان آلبی‌سلسته امروز (شنبه) در کمپ تمرینی این تیم در روسیه دست به کودتا زده‌اند و مقابل سرمربی خود یعنی خورخه سامپائولی قد علم کرده‌اند و اعتراض خود را از وضعیت موجود نشان داده‌اند.

بر اساس این گزارش رابطه بازیکنان و سامپائولی شکرآب شده و نقطه برگشتی هم برای بهبودی این رابطه وجود ندارد. همچنین کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین هم به سامپائولی گفته که او دیگر کنترلی روی بازیکنانش ندارد.

اکنون شایعه شده که سامپائولی پیش از بازی با نیجریه که آلبی‌سلسته برای زنده نگه داشتن امیدهایش برای صعود از گروهش نیاز مبرم به برد دارد، کنار گذاشته خواهد شد.

همچنین ترکیب احتمالی آرژانتین برای رویارویی با نیجریه به این شرح خواهد بود: آرمانی، سالویو، اوتامندی، روخو، تاگلیافیکو، انزو پرس، ماسچرانو، بانگا، مسی، ایگواین و دی‌ماریا

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.