بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه با ستایش سازماندهی فوق‌العاده جام جهانی ۲۰۱۸ از نوع بازی‌های تیم ملی روسیه ابراز شگفتی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، مارسل دسایی امروز (شنبه) از فستیوال هواداران فیفا در شهر سوچی که محل برگزاری بازی تیم‌های ملی فوتبال آلمان و سوئد است دیدن است.

مارسل دسایی که سفیر رسمی فیفا در امور فستیوال‌های هواداران است درباره عملکرد تیم ملی فوتبال روسیه گفت: از بازی‌های این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال شگفت‌زده شدیم. بازیکنان روسیه کار فوق‌العاده‌ای انجام دادند و تعصب و غیرت این تیم همه را شگفت‌زده کرد. این فاکتورهایی است که تیم ملی فوتبال روسیه هنگام بازی در میدان از خود نشان می‌دهد و ما از موفقیت این تیم خوشحال می‌شویم، البته باید بگویم که کسب نتیجه توسط تیم کشور میزبان جام جهانی فوتبال مسئله بسیار مهمی است.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه در ادامه سازماندهی فوق‌العاده جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال به ویژه در حوزه زیرساختی و فستیوال‌های هواداران در شهرهای میزبان رقابت‌ها مورد ستایش قرار داد.

همچنین ایگور ولادیمیروف، معاون دپارتمان اطلاع‌رسانی فدراسیون فوتبال روسیه درباره حضور متعدد ویتالی موتکو، معاون نخست‌وزیر روسیه در تمرینات گروهی شاگردان چرچسوف در طول جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: موتکو ارتباط خوبی با بازیکنان تیم ملی فوتبال روسیه دارد و اغلب در تمرینات حضور پیدا می‌کند. بازیکنان بدون هیچ‌گونه فشاری با موتکو ارتباط خوبی دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.