مکزیک با کسب دومین برتری در گروه F در آستانه صعود به دور بعد قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های مکزیک و کره‌جنوبی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (شنبه) بازی دوم‌شان در گروه F جام‌جهانی ۲۰۱۸ را با قضاوت میلوراد مازیچ صرب در ورزشگاه روستوف شروع کردند که این بازی با پنالتی کارلوس ولا در دقیقه۲۶ و گلزنی خاویر هرناندس در دقیقه ۶۶ با نتیجه ۲ بر یک به سود مکزیک خاتمه یافت. تک گل کره جنوبی را هم سون هونگ مین در دقیقه ۳+۹۰ به ثمر رساند.

نیمه اول

شروع بازی با برتری کره‌جنوبی همراه شد. در ادامه اندکی بازی به تعادل کشید و ۲ تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند. در حالی که در دقایق میانی نیمه اول تیم آسیایی حملات بیشتری داشت، برخورد توپ به دستان بازیکن کره‌جنوبی، یک پنالتی واضح برای مکزیک به ارمغان آورد که «ولا» خلاف جهت سنگربان رقیب، توپ را به گل اول مکزیک تبدیل کرد.

در ادامه تلاش و حملات کره‌جنوبی نتیجه نداشت و ضدحملات مکزیک هم راه به جایی نبرد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر مکزیک خاتمه یابد.

نیمه دوم

در نیمه دوم کره‌جنوبی با استفاده از سرعت بازیکنانش قصد جبران داشت اما عکس‌العمل‌های اوچوآ، دروازه‌بان مکزیک مانع کامیابی تیم آسیایی شد. مکزیک در اواسط نیمه دوم دوباره به میانداری پرداخت و با حرکت و ضربه زیبای خاویر هرناندس در دقیقه ۶۶ به گل دوم دست یافت. کره‌جنوبی برای جبران جلو کشید اما در شبی که کیم، لی، سئونگ و یونگ از این تیم کارت زرد گرفتند و هونگ مین در دقایق پایانی یکی از گل‌هاری خورده را جبران کرد، سهم تیم سرخ آسیا شکست بود. به این ترتیب مکزیک ۶ امتیازی در آستانه صعود قرار گرفت و کره‌جنوبی، بدون امتیاز خطر حذف را حس کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.