مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ضمن حساس خواندن بازی ایران با پرتغال از انگیزه بالای بازیکنان تیم ملی برای صعود به دور بعدی جام جهانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز شنبه تیم ملی در کمپ لوکوموتیو در مسکو، گفت: شرایط ما خیلی خوب است، همه آماده بازی با پرتغال هستیم و بی‌صبرانه منتظر هستیم تا این بازی شروع شود تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. انتظارات از تیم ملی بالا رفته است و همه منتظر هستند که یک اتفاق بزرگ در ورزش و فوتبال ایران بیافتد.

او ادامه داد: همه خوشحال هستند که ما عملکرد خوبی داشتیم اما خود بازیکنان خیلی خوشحال نیستند چرا که می‌توانستیم برابر اسپانیا حداقل یک امتیاز بگیریم. بازی با پرتغال حساس‌ترین بازی تاریخ فوتبال ایران است. مطمئن باشید با تمام قوا برابر این تیم بازی می‌کنیم و بیش‌تر از توان‌مان در بازی با پرتغال انرژی می‌گذاریم تا ان‌شاءالله جشن صعود بگیریم.

انصاری‌فرد در مورد شوتی که به سمت دروازه اسپانیا زد هم گفت: من خودم فکر کردم که توپ گل شده است و می‌خواستم خوشحالی کنم ولی قسمت نشد.

مهاجم تیم ملی در مورد داوری بازی با اسپانیا و این که آیا داور در دیدار با پرتغال هم مرعوب بازیکنی مثل رونالدو خواهد شد یا خیر؟ اضافه کرد: فکر نمی‌کنم این اتفاق بیافتد. نمی‌دانم سیستم VAR به نفع تیم ملی است یا به ضررش. چهار سال قبل نبودنش به ضررمان شد، امسال هم بودنش باعث شد تا گل ما قبول نشود. ما به این صحبت‌ها کاری نداریم و می‌خواهیم جوانمردانه بازی کنیم. با تلاش، غیرت و همت بازیکنان می‌خواهیم برنده شویم.

او شناخت کی‌روش از تیم ملی پرتغال را تاثیرگذار دانست و گفت: ما پرتغال را آنالیز می‌کنیم و امیدوارم دوشنبه همه با هم خوشحال باشیم و جشن صعود بگیریم.

انصاری‌فرد در پایان در مورد قدرت رونالدو هم تصریح کرد: همه در مورد رونالدو صحبت می‌کنند اما تیم پرتغال فقط رونالدو نیست. ما باید در کل بازی تمرکزمان را روی تیم پرتغال بگذاریم تا موفق شویم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )