سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید رویارویی با پرتغال برای شخص وی و شاگردانش خیلی خاص است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی دوشنبه شب در آخرین بازی خود در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در شهر سارانسک به مصاف پرتغال می‌رود که این بازی برای کارلوس کی‌روش و شاگردانش بسیار خاص است چون سرمربی پرتغالی تیم ملی مقابل تیم پیشین خود قرار می‌گیرد و بازیکنانش نیز در صورت پیروزی بر قهرمان اروپا می‌توانند جواز حضور در مرحله حذفی این رقابت‌ها را کسب کنند.

سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در مطلبی با عنوان «دشمن صمیمی» به رویارویی کارلوس کی‌روش با تیم سابق خود اشاره کرد و نوشت؛ کی‌روش به دنبال رساندن ایران به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ است، اما برای این کار نیاز به کسب نتیجه‌ای خوب توسط شاگردانش مقابل پرتغال، تیم ملی کشورش دارد. اما این برای اولین بار نیست که یک مربی با تیم کشورش روبه‌رو می‌شود، برای مثال پیش از این یورگن کلینزمن آلمانی با تیم ملی آمریکا مقابل آلمان قرار گرفت و یا اِسون گوران اریکسون با تیم ملی انگلیس دو بار در سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ مقابل سوئد قرار گرفت.

کی‌روش ۶۵ ساله در این باره به سایت فیفا گفت: «به عنوان یک پرتغالی، فکر می‌کنم این فرصت و لحظه‌ خیلی خاصی برای من و بازیکنانم است، اما در نهایت این فوتبال خواهد بود که تصمیم می‌گیرد چه کسی برنده بازی شود و چه کسی در زمین بازی بهتر است».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.