سرمربی تیم ملی انگلیس به جنجالی که رسانه‌های این کشور اخیراً با لو دادن برنامه تاکتیکی احتمالی سه‌شیر مقابل پاناما به راه انداختند، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال افشای ترکیب اصلی احتمالی تیم ملی انگلیس برای مصاف با پاناما در جام جهانی توسط رسانه‌های انگلیسی، گرث ساوت‌گیت سرمربی سه‌شیر نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

اخیراً عکسی از استیو هلند، مربی تیم ملی انگلیس در تمرینات اخیر این تیم منتشر شده که به نظر می‌رسد او یک تکه کاغذ حاوی اطلاعات ترکیب اصلی مورد نظر کادر فنی تیم برای بازی مقابل پاناما را در دستش نگه داشته است.

ساوت‌گیت در این باره به سایت تاک‌اسپورت گفت: این فقط یک کاغذ بود که اسم ۲۳ بازیکن تیم روی آن نوشته شده بود. روی برگه‌ای دیگر اسامی بازیکنانی دیگر برای پست‌های متفاوت نوشته می‌شود چون ما بازیکنان‌مان را مدام با یکدیگر جایگزین می‌کنم. به همین خاطر داستان‌هایی هم نظیر آنچه وجود دارد، ساخته می‌شود.

ساوت‌گیت ادامه داد: با این حال مسلماً اگر زمانی ما قصد داشته باشیم با یکی از این سیستم‌ها بازی کنیم، این کار به حریف فرصتی برای آشنا شدن با تیم ما را می‌دهد و این به ضرر ماست. پس در این مورد رسانه‌ها باید تکلیف‌شان را مشخص کنند که آیا می‌خواهند به تیم کمک کنند یا نه، هر چند به صرف اینکه روی یک تکه کاغذ اسامی بازیکنان نوشته شده، واقعاً دلیل نمی‌شود که ما قصد داشته باشیم تغییری در بازی تیم‌مان اعمال کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.