با برتری نیجریه برابر ایسلند، سرنوشت دومین تیم صعود کننده از گروه D به روز آخر کشیده شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های نیجریه و ایسلند از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه «ولگوگراد» به قضاوت کونگر مات از نیوزیلند، دومین بازی خود در گروه D جام‌جهانی ۲۰۱۸ را انجام دادند که این بازی با گل‌های موسی در دقایق ۴۹ و ۷۵، با نتیجه ۲ بر صفر به سود نیجریه پایان یافت تا بازی آخر این تیم در گروه با تیم ملی آرژانتین بیش از پیش حساس شود.

نیمه اول

در نیمه اول نیجریه تیم برتر میدان بود و ایسلند مانند جدال قبلی مقابل آرژانتین رویکردی دفاعی داشت. در ادامه ایسلند به جلو آمد و نیجریه را به دردسر انداخت با این حال با وجود تلاش نیجریه و ایسلند در دقایق پایانی نیمه اول، ۴۵ دقیقه نخست بدون گل پایان یافت.

نیمه دوم

در نیمه دوم نیجریه بهتر شروع کرد و مزد حملاتش را با گل موسی در دقیقه ۴۹ گرفت. حملات این تیم با ضدحملات ایسلند همراه شد اما در نهایت این نیجریه بود که به میانداری پرداخت و روی یک ضدحمله باز هم توسط موسی در دقیقه ۷۵ به گل رسید. ایسلند برای جبران به آب و آتش زد. پس از اینکه تصاویر ویدئویی، صحت پنالتی اعلام شده برای ایسلند را تایید کرد، سیگوردسون در دقیقه ۸۳ ضربه پنالتی‌اش را به آسمان زد.

در ادامه تلاش‌های تیم اروپایی برای گلزنی نتیجه نداشت تا نیجریه ۳ امتیازی در روز آخر برای پیروزی بر آرژانتین یک امتیازی انگیزه زیادی داشته باشد و ایسلند یک امتیازی اندک شانسش را در بازی آخر گروه مقابل کرواسی صعود کرده جستجو کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.