باشگاه منچستریونایتد خبر به خدمت گرفتن هافبک فصل گذشته شاختار دونتسک اوکراین را به طور رسمی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد عصر امروز (پنجشنبه) به طور رسمی اعلام کرد فردریکو رودریگس دپائولا سانتوس ملقب به «فِرد» را با امضای قراردادی پنج ساله با قابلیت تمدید برای یکسال بیشتر به خدمت گرفته است. این هافبک برزیلی پس از پشت‌سر گذاشتن تست‌های پزشکی به طور رسمی به شیاطین سرخ ملحق شد.

ژوزه مورینیو درباره جذب هافبک پیشین شاختار دونتسک گفت: فرد مکمل کیفیت هافبک‌های دیگر منچستریونایتد خواهد بود و این چیزی بود که به آن نیاز داشتیم. ذهن خلاق و دید او در پاس دادن، بُعدی دیگر به بازی تیم‌مان خواهد بخشید. از پیوستن فرد به منچستریونایتد خیلی خوشحال هستم و باور دارم که بازیکنانم می‌دانند که او می‌تواند چه بازیکن مهمی برای ما باشد.

فرد ۲۵ ساله نیز اظهار داشت: منچستریونایتد بزرگترین باشگاه جهان است و خوشحالم که عضوی از این باشگاه فوق‌العاده شدم. کار با مورینیو که عناوین قهرمانی زیادی در دوران مربیگری‌اش کسب کرده، فرصتی بود که نمی‌توانستم از دستش بدهم. بی‌صبرانه منتظر ملاقات هم‌تیمی‌های جدیدم هستم. مایلم از باشگاه شاختار دونتسک هم به خاطر کارهایی که در پنج سال حضورم در این تیم برایم انجام داد، تشکر کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.