سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش با وجود ناکامی شاگردانش در مصاف با پرتغال از آنها دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین شکست تیم ملی مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز (چهارشنبه) در مسکو با نتیجه یک بر صفر مقابل پرتغال رقم خورد و به این ترتیب اولین نماینده از ۵ نماینده آفریقا در جام بیست‌و‌یکم با جام وداع کرد.

با این وجود اروی رنار، سرمربی فرانسوی مراکشی‌ها از عملکرد شاگردانش که در طول ۹۰ دقیقه از حریف اروپایی خود عملکرد بهتر و موقعیت‌های گلزنی بیشتری داشتند دفاع کرد.

رنار در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: ما بعد از ۲۰ سال به جام جهانی صعود کردیم و نشان دادیم که می‌توانیم فوتبال بازی کنیم. ما ثابت کردیم که اهل فوتبال بازی کردن هستیم.

رنار افزود: در استادیوم مسکو ما احساس کردیم که داریم در کازابلانکا بازی می‌کنیم که این موضوع به ما کمک فراوانی کرد. ما باید به همه این هواداران و پس از آن به این بازیکنان تبریک بگوییم چون آنها واقعاً فوق‌العاده بودند.

سرمربی مراکش سپس داور آمریکایی، مارک گیه‌گر را به خاطر تصمیمات جنجالی‌اش از خطا پپه، مدافع پرتغال در محوطه جریمه پرتغال انتقاد کرد و با ژستی طعنه‌آمیز به نشانه استفاده نکردن او از کمک داور ویدئویی (VAR)، ادامه داد: فقط به کرنر و شماره ۳ نگاه کنید، خودش همه چیز را می‌گوید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.