کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران می گوید هر چند دیدار برابر اسپانیا دشوار است اما بازیکنان ایران در شرایط دشوار بهترین عملکردشان را ارائه می کنند.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل اسپانیا در جام جهانی، گفت: خیلی خوشحالم اینجا هستم. این اتفاق برای هر بازیکنی نمی‌افتد که بتواند در جام جهانی باشد. شاید بازیکنان خیلی حرفه‌ای زیادی بوده اند که نتوانستند در جام جهانی حضور داشته باشند. حضور در جام جهانی با تمام بازیهای ملی دیگر متفاوت است و در مجموع بازی ملی با بازی باشگاهی تفاوت زیادی دارد.

شجاعی افزود: بازیکنان زیادی هستند که قبلا تجربه و بازی ملی زیادی داشتند اما نتوانستند در جام جهانی حضور داشته باشند. شیرین‌ترین اتفاق زندگی من است که در جام جهانی هستیم. برترین تیم های دنیا اینجا هستند و ما هم یکی از آنها هستیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال در مورد مصدومیت چشمی گفت: روزبه یک بازیکن خیلی مهم و بازیکن کلیدی برای ما بود و نشان داد که چقدر کیفیت خوبی با توجه به فشار و انتقادهایی که روی او بود. بازیکنان خوبی داریم که می توانند بازی کنند. ما یک تیم هستیم و این از فرهنگ ما می‌آید که ما فقط یک تیم نیستیم یک خانواده و یک ملت هستیم.

وی ادامه داد: یاد گرفته ایم که در شرایط سخت متحد بوده‌ایم و بهترین نتایج را گرفته‌ایم. روزبه بیشتر از قبل به ما کمک کرد و اکنون هم غیبت او به ما کمک می‌کند و یک دلیل دیگر برای بهتر بازی کردن است و نشان بدهیم به او که چقدر به فکرش هستیم. شاید این غیبت به سود خودش نباشد اما این شرایطی که برای روزبه به وجود آمد تیم ما را متحدتر کرده است.

شجاعی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران خارجی که از او درباره حضور خانمها در ورزشگاهها پرسید، گفت: ما یک خانواده هستیم و این یک ملت است که در زمین مسابقه به میدان می‌رود. این تنها یک حرف نیست و ما آن را ثابت کردیم. اگر بخواهیم در این نشست درباره حضور زنان در ورزشگاه صحبت کنیم، بی‌احترامی به تیم حریف و سایر رسانه‌هاست. ترجیح می‌دهم این مساله را در خانواده خود حل کنیم و اگر فرصت مناسبی بود، بعدا درباره آن صحبت خواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.