کارشناس هواشناسی بارش باران و رعدوبرق را هنگام بازی تیم ملی فوتبال این کشور برابر مصر در ورزشگاه سن پترزبورگ پیش‌بینی کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر کولسوف، مجری اصلی برنامه‌های هواشناسی روسیه در صفحه شخصی خود از باراش باران در زمان برگزاری بازی تیم ملی فوتبال کشورش برابر مصر در ورزشگاه شهر سن پترزبورگ خبر داد.

همچنین سایت پیش‌بینی هواشناسی گیسمتو پدیده رعدوبرق را در زمان بازی تیم‌های ملی روسیه و مصر پیش‌بینی کرده است. ورزشگاه کرتوفسکی سن پترزبورگ مجهز به سقف است و در صورت بارش باران همراه با افت دما بسته خواهد شد.

تیم‌های ملی فوتبال روسیه و مصر ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب (سه‌شنبه) در دور دوم از بازی‌های گروه A جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف هم می‌روند.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی ۲۰۱۸ مربوط به گشت‌زنی پلیس با سگ‌های ویژه در ایستگاه‌های پرتردد متروی مسکو جهت تامین امنیت و نظم عمومی است.

طبق خبر سایت رسمی شهرداری مسکو گشت‌زنی پلیس با سگ‌های ویژه در متروی این شهر توسط افراد آموزش‌دیده و حرفه‌ای تا پایان جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال ادامه خواهد داشت. این سگ‌ها آموزش‌دیده و دارای گواهینامه‌های ویژه‌ای هستند که پیش از این در جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه نیز مورد استفاده قرار گرفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.