معاون نخست وزیر روسیه معتقد است تیم ملی فوتبال کشورش پس از عربستان باید در دومین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ مصر را نیز شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری دولتی روسیه (تاس)، آرکادی دوورکوویچ در آستانه دومین بازی تیم ملی فوتبال روسیه در گروه A جام جهانی ۲۰۱۸ در ورزشگاه شهر سن پترزبورگ برابر مصر گفت: فردا منتظر پیروزی پسران خود در تیم ملی روسیه هستیم. علاوه بر تکیه بر توانمندی‌ها و تلاش بی‌نهایت بازیکنان روسیه روی حمایت‌های حداکثری هواداران‌مان نیز حساب می‌کنیم. با همگرایی قطعاً می‌توانیم پیروز شویم و پیش برویم.

معاون نخست وزیر روسیه که سمت ریاست کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال را نیز بر عهده دارد، درباره حضور محمد صلاح در ترکیب تیم ملی فوتبال مصر اظهار داشت: وقتی ستاره‌هایی در ترکیب برخی تیم‌ها حضور دارند کار سخت‌تر می‌شود. البته روسیه هم دارای تیم بسیار خوبی است و می‌توانیم برابر مصر پیروز شویم.

تیم ملی فوتبال روسیه در بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ پنجشنبه گذشته در ورزشگاه لوژنیکی مسکو با نتیجه ۵ بر صفر از سد عربستان گذشت. در دیگر بازی این گروه اروگوئه نیز با یک گل مصر را شکست داد. دیدار تیم‌های ملی فوتبال روسیه و مصر از ساعت ۲۲:۳۰ فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه کرتوفسکی شهر سن پترزبورگ آغاز می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.