هوادار آلمانی که برای تماشای دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تراکتور عازم این کشور شده بود خاطرات جالبی از سفر ۲۵۰۰ کیلومتری‌اش بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری دولتی روسیه (تاس)، گوربرت ویرت ۲۵۰۰ کیلومتر را برای تماشای دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ از شهر فرشهایم آلمان تا مسکو، پایتخت روسیه با تراکتور ساخت سال ۱۹۳۶ میلادی طی کرد. او پس از رسیدن به مسکو از طرف رئیس دپارتمان گردشگری و ورزش این شهر بلیت تماشای بازی تیم‌های ملی آلمان و مکزیک در ورزشگاه لوژنیکی را دریافت کرد.

گوبرت ویرت درباره سفر به روسیه با تراکتور قدیمی‌اش در جمع خبرنگاران گفت: هیچ مشکلی با جاده‌های روسیه نداشتم. حتی می‌شود جاده‌های روسیه را با آلمان مقایسه کرد. ۵ بار توسط پلیس در راه متوقف شدم، زیرا می‌خواستند با من عکس یادگاری بگیرند.

این هوادار مسن تیم ملی فوتبال آلمان ادامه داد: وقتی به روسیه رسیدم خواهش کردم تا امکان تماشای بازی آلمان برابر مکزیک برایم فراهم شود که مقامات شهری مسکو بلیت بازی را به من اهدا کردند. بدین خاطر از آنها قدردانی می‌کنم.

تیم ملی فوتبال آلمان امشب (یکشنبه) در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو با نتیجه یک بر صفر از مکزیک شکست خورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.