تیم ملی صربستان اولین بازی‌اش در جام‌جهانی ۲۰۱۸ را با پیروزی به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از گروه E جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (یکشنبه) تیم‌های فوتبال صربستان و کاستاریکا در ورزشگاه سامارا آره‌نا با قضاوت «مالانک» داور سنگالی به مصاف هم رفتند که این بازی با تنها گل الکساندر کلاروف در دقیقه ۵۶ از روی ضربه ایستگاهی با نتیجه یک بر صفر به سود صربستان به پایان رسید.

نیمه اول

در نیمه اول این دیدار که برانیسلاو ایوانوویچ، مدافع صربستان با ثبت یکصدوچهارمین بازی ملی‌اش و شکستن رکورد دژان استانکوویچ به رکورددار بازی ملی در صربستان تبدیل شد، دو تیم ارائه بازی هجومی را در دستور کار قرار دادند و در دقایق ابتدایی موقعیت‌هایی در محوطه جریمه هر یک از دو تیم شکل گرفت اما حملات شتاب‌زده آنها راه به جایی نبرد.

این روند تا اواسط نیمه ادامه داشت اما صربستان رفته رفته درصد تملک توپ خود و موقعیت‌های خطرناکش را افزایش داد با این حال برنامه این تیم برای رسیدن به دروازه حریف که در ارسال‌های عرضی از جناحین و توپ‌های بلند از میانه میدان خلاصه می‌شد، نتیجه‌ای به همراه نداشت.

نیمه دوم

در نیمه دوم هم روند کند بازی ادامه یافت و صربستان که اندکی بر جریان بازی تسلط داشت، ضمن افزایش فشار روی یک ضربه آزاد توسط کلاروف، کاپیتانش در دقیقه ۵۶ به گل برتری دست یافت. ادامه بازی غیر از حملات جسته و گریخته ۲ تیم، اخطاری که در دقیقه ۵۶ به گوزمان از کاستاریکا و ایوانوویچ از صربستان در دقیقه ۵۹ داده شد و درگیری بازیکنان ۲ تیم در دقایق پایانی، حادثه‌ خاص دیگری نداشت و در نهایت صرب‌ها اولین پیروزی خودشان را در این جام جشن گرفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.