مهاجم خارجی تیم پرسپولیس شور و نشاط خاصی به تمرین امروز داده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دومین روز از تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای لیگ هجدهم امروز (یکشنبه) در نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* قبل از شروع تمرین فرشاد احمدزاده هافبک تیم پرسپولیس که از جمع سرخپوشان جدا شده بود امروز در محل تمرین حضور پیدا کرد و با برانکو و بازیکنان خداحافظی کرد.

* گادوین منشا مهاجم خارجی پرسپولیس پس از غیبت امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد و بازیکنان خوش‌وبش گرمی داشت. منشا مدام با بازیکنان شوخی کرد.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر مارکو دور زمین دویدن و در ادامه به کارهای کششی و نرمشی رو آوردند سپس حرکات ترکیبی، حفظ توپ، دویدن در عرض زمین، کارهای استقامتی و سرعتی و فوتبال درون‌تیمی نیز محور تمرینات سرخپوشان بود.

* محسن ربیع‌خواه امروز به دلیل مصدومیت زیر نظر پزشک به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت.

* احسان الوان‌زاده به خاطر امتحانات پایان ترم دانشگاهی در تمرین امروز غایب بود. محمد انصاری نیز دیگر غایب تمرین امروز سرخپوشان بود.

* حدود ۱۰۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و بدون تشویق بازیکنان و کادر فنی نظارگر تمرینات بودند.

* کریم باقری و چندتن از بازیکنان پرسپولیس به خاطر عملکرد خوب علیرضا بیرانوند در درون دروازه تیم ملی مقابل تیم ملی مراکش او را تحسین کردند و زمانی که این بازیکن پس از پایان بازی اشک شوق می‌ریخت او را ستایش کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.