خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به روسیه، یادداشتی را در مورد تیم ملی فوتبال ایران برای نشریه «آس» نوشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا محرمی، خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به روسیه برای پوشش مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸، پس از پیروزی دراماتیک یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش در گروه B، یادداشتی برای روزنامه «آس» اسپانیا نوشته است. این یادداشت را در زیر می‌خوانید:

«این پبروزی جشن بزرگی برای تمام ایرانیانی بود که در سن‌پترزبورگ حضور داشتند. دیدن این برد تاریخی تیم ملی کشورمان لذت‌بخش بود و همه ما، زن و مرد با حضور روی سکوهای ورزشگاه این کار را با هم انجام دادیم. در ایران زنان شور و علاقه زیادی به فوتبال دارند و هر روز این علاقه بیشتر هم می‌شود. این لحظه‌ای ارزشمند بود.

در کشور ما، بسیاری فوتبال باشگاهی لالیگای اسپانیا را دنبال می‌کنند و این باعث خوشحالی است که می‌بینیم این روزها خبرنگاران اسپانیایی هم مشتاق هستند تا به لطف پیروزی تیم ملی مقابل مراکش، در مورد فوتبال ایران بیشتر بدانند.

بازیکنان ما در دیدار مقابل مراکش خیلی قدرتمند ظاهر شدند و برنامه‌های مدنظر کی‌روش را به خوبی اجرا کردند و ما بابت این برد احساس غرور می‌کنیم. حالا نوبت به بازی اسپانیا رسیده است. با اخراج لوپتگی و آمدن هیرو، امیدهای ما برای نتیجه گرفتن بیشتر شده است. ممکن است بازیکنان اسپانیا به لحاظ روحی و روانی در وضعیت خیلی خوبی نباشند و این کمی شانس ما را افزایش می‌دهد.

علیرضا محرمی، خبرنگار خبرگزاری تسنیم از ایران»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.