در نظرسنجی آنلاین یکی از رسانه‌های ورزشی معتبر اسپانیا، هواداران تیم ملی فوتبال این کشور، دروازه‌بان محبوب خود برای بازی مقابل ایران را انتخاب کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گاف اخیر داوید دخه‌آ در بازی اول تیم ملی اسپانیا در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل پرتغال در صحنه گل دوم حریف، سبب شده که او از چشم گروه زیادی از هواداران ماتادورها بیفتد.

به همین بهانه نشریه ورزشی آس اسپانیا برای اینکه تأثیر اشتباه اخیر دخه‌آ بر نظر و اعتماد مردم نسبت به او بررسی کند از آنها خواسته که در یک نظرسنجی آنلاین از میان سه دروازه‌بان حاضر در کمپ ماتادورها، شامل دخه‌آ، کپا آریسابالاگا و پپه رینا دروازه‌بان دلخواه و مورد اعتماد خود را برای بازی دوم اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل ایران انتخاب کند.

در این نظرسنجی مشخص شد که هواداران اسپانیا ترجیح می‌دهند که فرناندو هیرو، سرمربی ماتادورها دروازه‌بان ترکیب اصلی‌ تیمش را عوض کند و کپا، سنگربان اتلتیک بیلبائو را مقابل ایران به میدان بفرستد.

از مجموع ۳۹ هزار و ۹۱۷ نفری که در نظرسنجی آس شرکت کرده‌اند، ۱۹ هزار و ۸۶۵ نفر یعنی ۴۹.۷۷ درصد به کپا رأی داده‌اند، ۱۵.۳۳۲ معادل ۳۸.۴۱ درصد دخه‌آ را انتخاب کرده‌اند و تنها ۴ هزار و ۷۲۰ نفر معادل ۱۱.۸۲ درصد رینا را شایسته دفاع از سنگر اسپانیا دانسته‌اند.

دخه‌آ در تساوی ۳ بر ۳ اسپانیا مقابل پرتغال در دریافت یک شوت زمینی ساده از سمت رونالدو مرتکب اشتباه ناشیانه‌ای شد که منجر به تغییر مسیر توپ و رفتن آن داخل دروازه ماتادورها شد. با این حال او بعد از بازی گفت که روحیه‌اش را نباخته است و اینکه چنین اشتباهاتی از سوی هر بازیکنی ممکن است سر بزند. دخه‌‌آ نه تنها در بازی مقابل پرتغال بلکه در بازی‌های دوستانه اسپانیا پیش از شروع جام جهانی از جمله بازی مقابل تونس هم در صحنه گل اول حریف مقصر بود.

تیم ملی اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه هفته جاری در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف ایران می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.