وزیر ورزش روسیه از عدم دریافت هرگونه پرسشی از سوی فیفا در پایان روز سوم جام جهانی ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال از چهارشنبه گذشته با بازی تیم‌های ملی روسیه و عربستان در ورزشگاه لوژنیکی مسکو آغاز شد اما فیفا تاکنون هیچ پرسشی درباره سازماندهی رقابت‌ها از روسیه نکرده است.

پاول کولوبکوف، وزیر ورزش روسیه در این رابطه در جمع خبرنگاران گفت: با فیفا صحبت کردیم اما هیچ پرسشی درباره نوع سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در ۳ روز اخیر از ما نشد. می‌بینید که بازی‌ها چقدر خوب هستند و هر تیمی قدرت خودش را دارد. همه جا مبارزه است و اهدافی وجود دارند. هیچ بازی کسل‌کننده‌ای نیست.

وی سپس با اشاره به هواداران تیم ملی فوتبال ایسلند اظهار داشت: آنها از آمدن به روسیه و تماشای بازی با آرژانتین در ورزشگاه اسپارتاک مسکو بسیار خوشحال بودند. ۵ هزار ایسلندی برای تماشای این بازی به مسکو آمدند و در فستیوال فیفا نیز حضور داشتند. با تماشاگران ایسلندی و سفیر این کشور در روسیه صحبت کردم. همه بسیار راضی بودند و از ما قدردانی کردند.

تیم‌ ملی ایسلندعصر دیروز (شنبه) در نخستین بازی خود از گروه D جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر آرژانتین به تساوی ارزشمند یک - یک دست یافت. ایسلندی‌ها نخستین حضورشان در تاریخ جام جهانی فوتبال را تجربه می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.