سرمربی تیم ملی کرواسی از پیروزی تیمش مقابل نیجریه در جام جهانی ۲۰۱۸ ابراز خرسندی اما تأکید کرد که مردان او تازه در ابتدای راه قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی کرواسی مقابل نیجریه در دومین بازی از گروه D جام جهانی ۲۰۱۸، زلاتکو دالیچ، سرمربی کروات‌ها که تیمش بعد از ۲۰ سال اولین بازی خود را در دور نخست دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی برد، گفت: به بازیکنانم به خاطر پیروزی و بازی منظمی که ارائه کردند، تبریک می‌گویم. بازی سختی بود، اما ما بردیم. تشکر فراوان از هواداران‌مان. ما برای آنها بازی کردیم، برای آنهایی که تحت فشار قرار دارند، برای حامیان‌مان.

دالیچ در ادامه با اشاره به تغییرات تاکتیکی تیمش در نیمه دوم عنوان کرد: بله، من با به میدان فرستادن مارسلو بروزوویچ و کواچیچ سعی کردم که روند بازی‌‌‌مان را تغییر دهم. ورود آنها سبب شد که بازی‌مان سرعت بگیرد و بازی به نفع ما تمام شود.

سرمربی کروات‌ها که تیمش اکنون صدرنشین گروه D‌ است و در بازی بعدی کروات‌ها مقابل آرژانتین، تأکید کرد: وضعیت‌مان در حال حاضر خوب است و از این بابت بسیار خوشحالیم. امشب ما می‌خواهیم جشن بگیریم، اما باید این روند را حفظ کنیم. این تازه اول راه است و ما فقط یک برد کسب کرده‌ایم. هنوز راهی طولانی در پیش داریم و تا صعود از گروه سخت فاصله زیادی مانده است، اما با این برد گام کوچکی به سمت صعود برداشتیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: من به تیمم ایمان دارم، اما هنوز کارهایی هست که باید انجام دهیم. باید ببینیم وضعیت بازیکنان‌مان برای بازی مقابل آرژانتین چگونه می‌شود. البته آنها مسی را دارند، اما بعد از تساوی مقابل ایسلند، شرایط‌شان برای بازی مقابل ما تغییر خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.