بیرانوند می‌گوید:«درست است که اسپانیا از تیم‌های خوب جهان است اما بازیکنان ما هم جنگجو هستند.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی در تمرینتیم ملی در جمع خبرنگاران گفت:«شرایط خیلی سختی داشتیم که دوری از خانواده هم شاملآن می شد.من از شوخی هایی که مردم می کنند ناراحت نمی شوم چون می دانم همه آنهاشوخی است.گاهی اوقات می نشستیم و با کاپیتان تیم و بزرگترها حرف می زدیم دربارهاینکه چطور باید این سختی ها را کنار بزنیم.امروز خوشحالم که تا اینجا پیش رفتهایم و این موفقیت به دست آمده است.پشت سر آدم های بزرگ همیشه حرف هست و بچه های مادر تیم ملی همه بزرگ هستند.»

بیرانوند درباره بازی با اسپانیا هم گفت:« می‌دانیم که اسپانیایی‌هااز تیم‌های قوی دنیا هستند و بازی سختی را مقابل‌شان پیش رو داریم, اما انگیزه‌ بالاییداریم و مطمئنم اسپانیا کار آسانی مقابل ما نخواهد داشت. بازیکنان ما جنگجو هستند ودیروز هم جنگجو بودند که توانستیم مقابل مراکش آن نتیجه را کسب کنیم.»

بیرانوند در پاسخبه این سوال که صدرنشینی ایران در گروه B جام جهانی روی بازیکنان فشار ایجاد نمی کند اینواکنش را نشان داد:خداراشکر در یک گروه سخت این نتیجه را گرفته‌ایم و باید از این صدرنشینیلذت ببریم. افتخاری است که در حضور تیم قهرمان دنیا, اروپا و آفریقا موفق شدیم اینکار سخت را انجام دهیم. می‌خواهیم در جام جهانی یک کار بزرگ انجام دهیم. کسب کردن ایننتایج در گروهی که واقعا مرگ بود بسیار است.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )