دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، تیم ملی فوتبال اسپانیا در مصاف با شاگردان کارلوس کی‌روش کار آسانی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از بازی با مراکش فکر می‌کنم بازیکنان تیم ملی ۱۰ دقیقه بیشتر وقت خوشحالی نداشتند و حالا باید تمرکزمان روی بازی برابر اسپانیا و بعد پرتغال باشد.

وی در ادامه افزود: می‌دانیم که اسپانیایی‌ها از تیم‌های قوی دنیا هستند و بازی سختی را مقابل‌شان پیش رو داریم, اما انگیزه‌ بالایی داریم و مطمئنم اسپانیا کار آسانی مقابل ما نخواهد داشت. بازیکنان ما جنگجو هستند و دیروز هم جنگجو بودند که توانستیم مقابل مراکش آن نتیجه (برتری یک بر صفر) را کسب کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اخراج سرمربی اسپانیا قبل از آغاز مسابقات جام جهانی گفت: اگر در تیم بزرگ اسپانیا یک ساعت قبل از بازی هم تغییر ایجاد شود در انگیره ۱۱ بازیکن آنها تأثیری ندارد. آنها می‌دانند که چه کسانی قرار است بازی کنند. اتفاقی بوده که افتاده و به نظرم شاید این اتفاق انرژی مثبتی هم به تیم‌شان داده باشد، چون بیشتر تلاش و تمرکز می‌کنند تا رو به رشد باشند, اما ما اصلاً به این مسئله توجه نکردیم. به نظرم ما تنها تیمی بودیم که وقتی این خبر در تمام دنیا پیچید، هیچ توجه‌ای به موضوع نکردیم.

بیرانوند درباره اینکه آیا با توجه صدرنشینی ایران در گروه B جام جهانی, روی بازیکنان فشار ایجاد نخواهد شد, عنوان کرد: خدا را شکر در یک گروه سخت این نتیجه را گرفته‌ایم و باید از این صدرنشینی لذت ببریم. افتخاری است که در حضور تیم قهرمان دنیا, اروپا و آفریقا موفق شدیم این کار سخت را انجام دهیم. می‌خواهیم در جام جهانی یک کار بزرگ انجام دهیم. کسب کردن این نتایج در گروهی که واقعاً مرگ است، بسیار سخت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.