سرمربی منچستریونایتد در مورد اشتباه مهلک دروازه‌بان تیمش در بازی ماتادورها مقابل پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ اعتراف تلخی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته (جمعه) در جدال تیم‌های ملی اسپانیا و پرتغال در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ داوید دخه‌آ سنگربان ماتادورها برای دفع شوت از راه دور کریستانو رونالدو مرتکب اشتباهی شد که منجر به گل دوم پرتغال شد. شوت زمینی رونالدو درست به همان سمتی رفت که دخه‌آ جاگیری کرده بود اما توپ در کمال ناباوری از دستان او خارج شد و به تور دروازه‌ چسبید.

ژوزه مورینیو سرمربی منچستنریونایتد پس از تماشای گاف وحشتناک سنگربان تیمش در این بازی گفت: دخه‌آ بچه من است، گفتنش دردناک است اما او می‌داند که مرتکب یک اشتباه بد شده است. او مرتکب اشتباهی شد که وقتی در منچستریونایتد است، مرتکب نمی‌شود و به همین دلیل هم فصل گذشته به خاطر بازی‌های فوق‌العاده‌اش بازیکن فصل شد با این حال چنین اتفاقاتی برای بهترین بازیکنان دنیا هم رخ می‌دهد.

مورینیو در ادامه تأکید کرد که با وجود اشتباه مهلک دخه‌آ، عملکرد او در بازی‌های بعدی تحت تأثیر این اشتباه قرار نمی‌گیرد. او اظهار داشت: نکته خوب در مورد بهترین بازیکنان این است که در بازی بعدی (پس از اشتباهات‌شان) آنها دوباره با روحیه، بدون ترس و با اعتماد به نفس آماده کمک به تیم هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.