مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به فوتبالدوستان ایرانی اطمینان خاطر داد که ملی‌پوشان برابر اسپانیا هم با تمام وجود بازی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، کریم انصاری‌فرد پس از برتری یک بر صفر تیم ملی ایران برابر مراکش اظهار داشت: بازیکنان تا آخرین لحظه جنگیدند و نمی‌دانم دقیقه چند بازی بود که به گل رسیدیم. خدا را شکر شرمنده مردم نشدیم و توانستیم در این روز عزیز یعنی عید فطر دل آنها را شاد کنیم.

وی در مورد اینکه مراکش در ابتدای بازی حملات زیادی انجام داد، تصریح کرد: این موضوع طبیعی بود. در همه تورنمنت‌ها، نخستین بازی شرایط خاص خودش را دارد. بیست دقیقه اول، تمرکزمان را از دست داده بودیم، اما پس آن موقعیت به حریف نداده و سوار بازی شدیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. خدا را شکر که شرمنده مردم نشدیم.

بازیکن تیم ملی ایران در خصوص دیدار بعدی ایران که برابر اسپانیا خواهد بود، گفت: این دیدار سخت‌تر از بازی امروز خواهد بود و انتظارات هم بالاست. این قول را به همه مردم می‌دهیم که مانند این مسابقه با تمام وجود بازی کنیم و هر چه در توان داریم، در زمین بگذاریم.

انصاری‌فرد در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگاران و درحالی که اشک می‌ریخت، گفت: پشت ما را خالی کرده بودند، اما خوشحالیم دل مردم را برای ۲۴ ساعت شاد کردیم.

وی در مورد عملکردش در بازی برابر مراکش تصریح کرد: سعی می‌کنم، آن چیزی را که مربی از من می‌خواهد، در زمین اجرا کنم و خدا را شکر می‌کنم در بحث آمادگی و دوندگی توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان باز هم در رابطه با تقابل با اسپانیا با سؤالاتی روبه‌رو شد که گفت: بازی‌های بعدی به این راحتی نخواهد بود، اما مطمئن باشید برنامه‌ خودمان را برابر اسپانیا خواهیم داشت. قطعاً این حس در بچه‌ها به وجود می‌آید که با تمام وجود دوباره به میدان برویم. ما شانس صعود داریم، ولی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. خدا را شکر امروز بردیم و در بازی‌های بعدی تلاش می‌کنیم باز هم بهتر باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.