سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش گفت: فرصت‌هایی داشتیم ولی از آنها استفاده نکردیم و در لحظات آخر مجازات شدیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، هروه رنار پس از شکست یک بر صفر مراکش برابر ایران گفت: ایران روی ضربات ایستگاهی خیلی خطرناک بود و ما فقط یک اشتباه داشتیم. فرصت‌هایی داشتیم، ولی از آنها استفاده نکردیم و در لحظات آخر مجازات شدیم.

وی ادامه داد: به نظر من خوب بازی و تلاش کردیم بازی را عوض کنیم، اما موفق نشدیم و این فوتبال است.

سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه راهکاری برای بازی بعدی خواهند داشت، گفت: اول به رختکن می‌رویم و بعد از آن فکر می‌کنیم که چه کار باید بکنیم.

رنار خاطر نشان کرد: من خیلی ناامید هستم و شرمنده. اگر بازی مساوی هم می‌شد باز هم همین‌قدر ناراحت و شرمنده بودم. شکست خیلی تلخ است، وقتی که این همه موقعیت داشته باشید. بدترین اتفاق این بود که در وقت اضافه گل بخورید. من به ایران و آقای کی‌روش تبریک می‌گویم، حالا ما روی بازی دوم‌مان متمرکز می‌شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که علت باخت شما مقابل ایران چه بود، گفت: در پاسخ باید بگویم که ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. گاهی توپ را از دست می‌دادیم و علتش این بود که ایران دارای ترکیب‌بندی بودند که مورد انتظار ما نبود. آنها توپ‌ها را از دور برای هم می‌فرستادند و باید فوتبال خاصی را جلوی ایران بازی می‌کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش همچنین تصریح کرد: در مسابقاتی که ۳ بازی دارید، همیشه امید هست و هنوز دو بازی دیگر داریم.

رنار درباره اینکه بعد از شکست به بازیکنانش چه گفته است و اینکه آنها چه حسی پس از بازی داشتند، گفت: قطعاً آنها همه احساس سرشکستگی می‌کردند و ما باید خودمان را سرزنش کنیم. در ارتباط با اقداماتی که در مقابل گل اتفاق می‌افتد یک خطایی صورت گرفت و یک خطای دیگر اتفاق افتاد و ما خودمان به خودمان گل زدیم. ما مقابل تیمی بازی می‌کردیم که انتظار داشتیم بعضی از توپ‌ها را متوقف کند و به ما پاتک بزند. ما دو خطای پشت سر هم انجام دادیم و این تقصیر ماست و مسئولیت آن بر عهده من است و حالا باید خودمان را برای بازی بعد آماده کنیم.

وی درباره اینکه آیا انرژی بازیکنان مراکش در لحظات پایانی بازی گرفته شده بود, گفت: بازی در ۲۰ دقیقه اول در دست ما بود و باید حتماً در آن زمان یک گل می‌زدیم. ایران حتی از خط میانی بازی هم جلوتر نیامده بود. ما در طول بازی تلاش کردیم که بتوانیم کاری انجام بدهیم، اما اگر واقع‌بین نباشیم باید بهای آن را بپردازیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش ادامه داد: خیلی سخت است که تیمی در لحظات پایانی شکست بخورد. در بازی قبلی هم همین اتفاق افتاد و اروگوئه مقابل مصر در دقابق پایانی به برتری رسید. ما سعی کردیم تمرکز‌مان را حفظ کنیم، اما باید در ادامه کار‌های بزرگی انجام بدیم.

وی درباره عملکرد تیم ملی ایران اشاره کرد: طبیعتاً من انتظار چنین بازی را از ایران داشتم و فکر می‌کردم که آنها بدون مهاجم باشند. بازیکن شماره سه آنها (احسان حاج‌صفی) هافبک است و در این بازی در دفاع چپ به میدان رفت. این خیلی تعجب‌آور نبود که در ابتدای بازی ۱۱ بازیکن ایران این‌ط‌ور بازی‌ کنند. ما می‌دانستیم که ایران این‌طور بازی و توپ را کنترل می‌کند و به خوبی توپ‌های ثابت را می‌زند.

رنار همچنین خاطر نشان کرد: شما می‌دانید که برنده به کنفرانس خبری می‌آید و فکر می‌کند که بازی یک بازی خیلی عالی انجام داده‌اند. در این بازی تیمی که باخته, بهترین بازی را انجام داده است. ما به آنها فرصت دادیم تا آنها بهترین نتیجه را کسب کنند. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و دروازه‌بان آنها می‌توانست در این بازی یک ستاره باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.