مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به منظور تماشای نخستین بازی تیم ملّی ایران کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که قرار است امروز جمعه به مصاف مراکش برود، وارد شهر سن پترزبورگ شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزیر ورزش و جوانان کشورمان در هنگام ورود به روسیه گفت: تمام مواردی را که برای موفقیت تیم ملّی نیاز بوده، فراهم کردیم و امیدواریم با همت جوانان کشور و دانش و درایت کادر فنی، شاهد بازی خوبی مقابل مراکش باشیم.

سلطانی فر با اشاره به حضور زیاد تماشاگران علاقمند ایرانی در شهر سن پترزبورگ، افزود: خوشبختانه علاقمندان زیادی برای حمایت از تیم ملّی در این شهر حضور دارند و قطعاً به عنوان یار دوازدهم کمک حال ملّی پوشان در عرصه مهم جام جهانی خواهند بود.

وزیر ورزش و جوانان دیدار با مقام های ورزشی کشورهای دیگر و شرکت در برنامه های فرهنگی فدراسیون و سفارت ایران و کنسرت موسیقی ایران را از دیگر برنامه های خود در مدت دو روز حضورش در شهر سن پترزبورگ ذکر کرد.

گفتنی است؛ تیم ملّی فوتبال ایران یکی از ۳۲ تیم حاضر در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در گروه «B» با اسپانیا، پرتغال و مغرب هم گروه شده است.

ایران در نخستین دیدار خود، امروز (جمعه) ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سن پترزبورگ برابر مغرب، در دومین دیدار ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ۹۷) در ورزشگاه قازان به مصاف تیم ملّی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۵ ژوئن (۴ تیر ۹۷) در سارانسک با یاران رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی خواهد کرد.

تیم ملّی فوتبال ایران روز سه شنبه هفته جاری ۱۵ خرداد ماه به عنوان نخستین تیم جام جهانی وارد روسیه شد و در کمپ لوکوموتیو در فاصله ۳۰ کیلومتری غرب مسکو استقرار یافت؛ کاروان تیم ملّی کشورمان برای انجام نخستین بازی روز چهارشنبه راهی سن پترزبورگ شد و هم اینک در این شهر حضور دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.