علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند همراه با اعضای خانواده، بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ را در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تماشا کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با دستور ناصر محمودی‌فرد مدیر مجموعه ورزشی آزادی، زیر ساخت‌های لازم برای نمایش بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه بزرگ آزادی فراهم شده تا علاقه‌مندان به ورزش بتوانند این مسابقات جذاب و مهیج را همراه با اعضای خانواده خود در بزرگترین مجموعه ورزشی خاورمیانه تماشا کنند.

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته یک نمایشگر بزرگ به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در قسمت روبه‌روی جایگاه ورزشگاه آزادی کار گذاشته خواهد شد تا تماشاگران از طبقه اول و دوم ضلع غربی ورزشگاه، تماشاگر بازی‌های جام جهانی از جمله دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران باشند.

این اتفاق برای نخستین بار است که در یک مجموعه ورزشی رخ می‌دهد و پیش بینی می‌شود با استقبال علاقه‌مندان به ورزش در مرحله نخست ۱۰ هزار بلیت فروخته شود.

طی چند روز گذشته موضوع نمایش مسابقات جام جهانی در ورزشگاه آزادی با کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و امور ورزشی شورای اسلامی شهر تهران در میان گذاشته شده و اعضا حداکثر همکاری را برای تحقق این امر داشتند. در صورت موافقت نهادهای دیگر، ویژه برنامه نمایش مسابقات جام جهانی در مجموعه ورزشی آزادی، از ۲۴ خردادماه همزمان با بازی افتتاحیه آغاز خواهد شد.

مدت زمان برگزاری این جنگ فرهنگی یک ماه خواهد بود و خانواده های حاضر در مجموعه ورزشی آزادی علاوه بر تماشای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از برنامه های مفرح دیگر بهره مند خواهند شد.

در زمان برگزاری رقابت های جام جهانی، وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو و اتوبوس از سطح شهر تهران به سمت مجموعه ورزشی آزادی و بالعکس دایر خواهد بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )