مهاجم تیم ملی انگلیس از هم‌تیمی‌هایش خواست که در جام جهانی روسیه روی عملکرد و نتایج خودشان تمرکز داشته باشند و تحت تأثیر آمار و سابقه ناکامی‌های این تیم قرار نگیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هری کین از اعضای تیم ملی انگلیس خواست که ناکامی‌های این تیم در ادوار گذشته جام جهانی را فراموش و سعی کنند که در جام جهانی روسیه تاریخی متفاوت را برای سه‌شیر رقم بزنند.

کین که تیم ملی کشورش تنها یک بار در سال ۱۹۶۶ قهرمان جام جهانی شده، در جام جهانی قبلی در مرحله گروهی حذف شد گفت: مهم‌ترین مسئله این است که باور کنیم امسال می‌توانیم عملکرد و نتایج متفاوتی در جام جهانی بگیریم. در ۵۰ سال اخیر، تیم ملی روزهای سختی را سپری کرده چون هیچ چیز نبرده‌ایم. برای ما رمز موفقیت این است که توجه‌ و تمرکزمان روی کار خودمان باشد و کاری که سایر تیم‌ها در گذشته انجام داده‌اند، نگران کننده نباشد. ما تیم خودمان را داریم، هویت خودمان را داریم و فقط به کاری که پیش روی‌مان قرار دارد و می‌توانیم از آن لذت ببریم باید توجه داشته باشیم.

کین در ادامه اعتراف کرد یکی از تمریناتی که شاگردان گرث ساوت‌گیت در کمپ آماده‌سازی‌شان برای جام جهانی توجه ویژه‌ای به آن داشته‌اند، ضربات پنالتی بوده است، موردی انگلیسی‌ها در تورنمنت‌های بزرگ چند سال اخیر فوتبال دنیا از آن ضربات زیاد خورده‌اند.

مهاجم تاتنهام ادامه داد: ما در این مدت تمرین پنالتی زدن کرده‌ایم. برای زدن ضربات خیلی مهم است که ذهن‌تان آزاد باشد و جایی که می‌‌خواهید توپ را به سمتش شلیک کنید را دست انتخاب کنید و گزینه‌تان را حفظ کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.