دروازه‌بان تیم ملی فوتبال اسپانیا می‌گوید اعضای تیم ملی فوتبال اسپانیا به خوبی فوق‌ستاره پرتغال را آنالیز کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوید دخه‌آ که به همراه تیم ملی فوتبال اسپانیا خود را آماده رویارویی با پرتغال در اولین بازی‌شان در مرحله گروهی B جام جهانی ۲۰۱۸ می‌کند، در گفت‌وگو با روزنامه اسپانیایی «مارکا» گفت: بازی اول در هر تورنمنتی همیشه مهم است و حتی مهمتر می‌شود وقتی که رقیب سرسختی همچون پرتغال را روبروی خود می‌بینید. ما باید در بازی با پرتغال نگرشی داشته باشیم که در مسابقات مرحله انتخابی جام جهانی داشتیم و بازی معمول خودمان را به نمایش بگذاریم.

وی همچنین در خصوص فوق‌ستاره تیم ملی پرتغال که در فصل اخیر ۴۴ گل در رقابت‌های مختلف برای رئال مادرید به ثمر رساند، اظهار داشت: کریستیانو رونالدو را به خوبی مورد مطالعه قرار داده‌ایم و همه می‌دانند که او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. کریس تیم فوق‌العاده‌ای هم پشت خود دارد که قهرمان اروپا هستند، بنابراین بازی دشواری خواهد شد.

دخه‌آ ۲۷ ساله که پس از تساوی یک بر یک اسپانیا در دیداری دوستانه مقابل سوئیس به خاطر گلی که دریافت کرد مورد انتقاد قرار گرفت، در این خصوص گفت: در چنین شرایطی باید بدانید که چطور از عهده انتقادات برآیید و با آنها کنار بیایید. به هر حال ما به این چیزها عادت کرده‌ایم چون همیشه انتقادهایی مطرح است.

دروازه‌بان اول تیم ملی اسپانیا تصریح کرد: اشتباهات دروازه‌بانی خیلی به چشم می‌آید و این را در بازی با سوئیس دیدیم، اما به نظر بهتر است چنین اشتباهاتی در بازی‌های دوستانه رخ دهد تا در جام جهانی. من هنوز دروازه‌بان جوانی هستم و می‌توانم پیشرفت کنم. در چنین بازی‌هایی است که شما تجربه کسب می‌کنید و این خوب است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.