سایت فاکس اسپورتس در گزارشی به بررسی شانس ایران برای صعود از گروهش در جام جهانی ۲۰۱۸ پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فاکس اسپورتس با تنظیم گزارشی که در آن اطلاعات مربوط به تیم ملی فوتبال ایران همچون جایگاهش در رده‌بندی فیفا (۳۶)، تعداد حضور قبلی‌اش در جام جهانی (۴) و بهترین ترکیب (علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، منتظری، رامین رضائیان، میلاد محمدی، مسعود شجاعی، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج صفی، سردار آزمون، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش)، بهترین نتیجه ایران در دوره‌های پیشین راهیابی‌اش به جام‌های جهانی را حضور در مرحله گروهی برشمرد.

این سایت همچنین از سردار آزمون به عنوان ستاره تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش یاد کرد و اظهار داشت که تیم ایران تشکیل شده تا رقبا را ناکام بگذارد، همچنان که در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل توانست آرژانتین را به زحمت بیندازد و در واقع آلبی‌سلسته به سختی توانست ایران را شکست دهد. این در حالی است که فاکس اسپورتس هیچ شانسی برای صعود از گروه B جام جهانی برای ایران قائل نشده و دلیل آن را نیز سخت بودن این گروه عنوان کرده است.

فاکس اسپورتس معتقد است تیم‌های ملی اسپانیا و پرتغال از گروه ایران صعود کرده و راهی مرحله بعد خواهند شد. ایران و مراکس نیز در پایان بازی‌های مرحله گروهی به خانه باز خواهند گشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )