با وجود فشارها و انتقادات کی‌روش بر سر حرف خود ایستاد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این هفتمین سالی است که سرمربی پرتغالی تیم ملی در ایران است. فوتبال ایران با او صعود به دو جام جهانی را تجربه کرده است و در تمام این سال ها هم منتقدانی داشته است. در آستانه جام جهانی روسیه اما این انتقادات به اوج رسیده است. کارلوس کی‌روش در اقدامی که حتی متعصب‌ترین هوادارانش را هم متعجب کرد بر روی نام بازیکنانی چون سیدجلال حسینی و وریا غفوری که در استقلال فصل خوبی را سپری کرده بود خط کشید و بازیکنان جوان‌تری را برای لیست نهایی خود اعلام کرد. حذف این دو نام سیل انتقادات را به سمت سرمربی پرتغالی تیم ملی روانه داشتند. هواداران پرسپولیس به شدت از دعوت نشدن کاپیتان تیمشان به تیم ملی ناراحت بودند و هواداران استقلال هم کسی را محق‌تر از وریا غفوری برای حضور در جام جهانی نمی دانستند. دامنه این انتقادات تا مجلس شورای اسلامی هم پیش رفت و جمعی از نمایندگان کرد زبان مجلس با انتشار نامه ای خطاب به دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش خواستار بازنگری در لیست تیم ملی شدند.

کارلوس کی‌روش اما برای خودش دلایلی داشت و بخشی از آنها را هم در مصاحبه ای بیان کرد و جز آن مصاحبه ترجیح داد حرف دیگری درباره لیست تیم ملی نزند. حتی تا ظهر روز گذشته و پیش از انتشار لیست نهایی هم، خط خوردن سیدجلال حسینی بحث زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت و برای بعضی آنقدر غیرقابل باور بود که گمانه‌زنی های خود از بازگشت سیدجلال به تیم ملی را هم در قالب خبر منتشر کردند که این لیست جعلی بازتاب فراوانی در فضای مجازی داشت.

کسانی که در این سال ها با کارلوس کی‌روش آشنایی بیشتری داشتند اما می دانستند که این اتفاقات خللی در تصمیم کی‌روش وارد نمی کند و او پای حرف خودش می ایستد. اتفاقی که شیوه کارلوس کی‌روش در تمام این سال ها بوده و تنها از او برمی آید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۴ )