سرمربی جدید آتزوری جانشین جان لوئیجی بوفون را در این تیم برای بازی‌های دوستانه پیش‌رو، معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی اعلام کرد که در اولین بازی دوستانه تیم ملی ایتالیا زیر نظر که او مقابل عربستان سعودی است، جان لوئیجی دوناروما از سنگر آتزوری محافظت می‌کند. او همچنین از احتمال قرار گرفتن ماریو بالوتلی در ترکیب تیمش خبر داد.

تیم ملی ایتالیا امشب (دوشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران برای اولین بار زیر نظر سرمربی جدیدش به میدان می‌رود.

مانچینی در کنفرانس خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت: ما سه روز را کنار هم سپری کرده‌ایم و بازیکنان به خوبی روی خودشان کار کرده‌اند. ما کار کردیم و از تمرین در کنار هم لذت بردیم. این اولین بازی ما است پس خیلی مهم است که شروع خوبی داشته باشیم.

مانچو ادامه داد: ترکیب تیم؟ این را به شما نمی‌گویم. فقط همین را بدانید که دروازه‌بان اول تیم ما دوناروما است. در مورد بالوتلی هنوز چیزی مشخص نیست و باید دید که او در ترکیب قرار می‌گیرد یا نه. ماریو یک بازیکن ایتالیایی است. قبل از من جامپیرو ونتورا هم می‌خواست او را دعوت کند اما در آن زمان او مشکلات جسمانی داشت. من کاری انجام نداده‌ام و فقط او را دوباره دعوت کرده‌ام.

سرمربی آتزوری تأکید کرد: بالوتلی یکی از مهاجمان تیم ما خواهد بود و امیدواریم که بتواند به ما کمک کند تا سطح تیم را بالا ببریم، چون او هنوز بازیکن جوانی است. همه چیز به خودش بستگی دارد. اگر آماده باشد بازی می‌کند، آن هم به شیوه‌ای که همه ما می‌شناسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.