سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه به حضور سحرگاهی حضور افسران دوپینگ فیفا در محل برپایی اردوی اروپایی این تیم را واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از آژانس خبری روسیا تودی، جمعه گذشته افسران دوپینگ فیفا با حضور در هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال روسیه در اتریش تمامی اعضای این تیم را مورد بررسی و آزمایش‌های لازم قرار دادند.

الکساندر چرچسوف، سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه در پاسخ به این پرسش که بازدید ناگهانی افسران دوپینگ فیفا تحر‌یک‌کننده است گفت: نه، مطلقا حضور افسران دوپینگ فیفا را تحر‌یک‌کننده نمی‌دانم و برای من آزاردهنده نیست. فقط یک مساله‌ای است که ما برنامه‌ای برای آماده‌سازی تیم ملی روسیه داریم و تحت هیچ‌شرایطی تغییر نمی‌یابند. البته آنها (افسران دوپینگ فیفا) هشدار نمی‌دهند که می‌خواهند بیایند فقط یک چیز را که پیش از این هم گفته بودم نمی‌فهمم. چرا آنها وقتی می‌توانند ۹ صبح بیایند ساعت ۶ صبح در اردوی تیم ملی روسیه حاضر می‌شوند.

وی در ادامه با کنایه به افسران دوپینگ فیفا خاطرنشان کرد: در پایان باید بگویم اگر چیزی ساعت ۶ صبح در بدن وجود داشته باشد هرگز تا ساعت ۹ خارج نمی‌شود. روز جمعه نیز همه منظم و با سرعت به ناهار رفتیم و مشکلی خاصی نداشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.