دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در &#۱۶۰;چند سال گذشته همه حامی تیم ملی بودند و با حمایت مردم تیم اول آسیا شدیم، انشالله در جام جهانی هم ما را حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ترکیه، امیر عابدزاده در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی در خصوص شرایط تیم ملی و خودش اظهار داشت: خدا را شکر اردوی خوبی داشتیم و شرایط خوبی داریم، همه بچه‌ها سعی و تلاش می‌کنیم با کمک کادر فنی برای مسابقات جام جهانی آماده می‌شویم.

وی درباره حضور احتمالی‌اش به عنوان دروازه‌بان اول تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: قطعا همه ما نفراتی که اینجا هستیم برای خودمان هدف داریم، ولی ما فقط به فکر تیم ملی و خوشحالی مردم هستیم، هر کسی دوست دارد جزو ۱۱ نفر اصلی باشد، من هم به نوبه خودم تلاشم را می‌کنم که در تیم ملی حضور داشتم.

عابدزاده در خصوص ناراحتی هواداران تیم ملی از عدم حضور برخی از بازیکنان در تیم ملی عنوان کرد: در چند سال گذشته همه حامی تیم ملی بودند و با حمایت مردم تیم اول آسیا شدیم، امیدوارم در جام جهانی هم ما را حمایت کنند، مطمئن باشید که انرژی مثبت مردم به ما کمک خواهد کرد و نباید به مسائل منفی توجه کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص لغو دیدار تدارکاتی با یونان تصریح کرد: من اولین بار است که این موضوع را می‌شنوم، ما بازیکنان تمام تفکرمان را در زمین ارائه می‌دهیم و بقیه مسائل برعهده مسئولان تیم هست.

وی در پایان در خصوص شرایط روحی و روانی اردوی تیم ملی گفت: روحیه بازیکنان خیلی خوب است و همه بچه‌ها تلاش می‌کنند که به موفقیت برسیم. همه نفراتی که اینجا هستند از دل و جان برای تیم ملی تلاش می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.