هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در مسابقات جام جهانی در سخت‌ترین گروه قرار داریم ولی این مساله دلیل نمی‌شود که دست از تلاش برداریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ترکیه، امید ابراهیمی اظهار داشت: من فکر می‌کنم تمرینات مهم ما شروع شده است. از موقعی که در ترکیه هستیم صبح و بعدازظهر با تمرکز بالا آماده می‌شویم، انشالله با تلاشی که می‌کنیم بتوانیم در جام جهانی بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به شرایط اردویی اظهار داشت: همه چیز خوب است و بچه‌ها با هم دوست و همدل هستند، انشالله در کنار هم با حمایت‌هایی که می‌شود موفق شویم.

ابراهیمی درباره انتظارات مردم از تیم ملی گفت: باید بگویم ما از شاد بودن مردم بابت نتایج خوب تیم ملی خیلی خوشحال هستیم. در سخت‌ترین گروه جام جهانی قرار داریم،گروهی که تیم‌های مدعی قهرمانی در جام جهانی در آن حضور دارند. باید واقع‌بین‌باشیم و البته این مسئله دلیل نمی‌شود که ما دست از تلاش و تمرین برای موفقیت برداریم.

وی در خصوص دیدار با ترکیه عنوان کرد: ما از امشب ترکیه را آنالیز می‌کنیم، این دیدار تدارکاتی خیلی به ما برای بالا رفتن اعتماد به نفس‌مان در جام جهانی کمک می‌کند.

ابراهیمی در خصوص مصدومیت خودش گفت: از موقعی که در ترکیه حضور داریم، مشکل بدنی ندارم و مصدومیتم برطرف شده و با تیم تمرین می‌کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )