هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان برای موفقیت در جام جهانی انگیزه خوبی دارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ترکیه، علیرضا جهانبخش در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال در ترکیه اظهار داشت: بر اساس برنامه تیم ملی پیش می‌رویم و خداراشکر بچه‌ها خیلی خوب کار می‌کنند و کمپ تمرینی فوق‌العاده‌ای داریم. تمرکزمان معطوف به تمرین و فوتبال شده است. ترکیه حریف تدارکاتی خیلی خوبی است و انشالله بتوانیم در مسیر آماده‌سازی برای جام جهانی از آن بهره ببریم.

وی در مورد توقع مردم از او در تیم ملی فوتبال گفت: تمام تلاش‌مان در این مدت این بود که آمادگی خوبی برای حضور در جام جهانی داشته باشیم. نسبت به شیوه‌ای که تیم ملی به جام جهانی صعود کرد، قطعا انتظارات را بالا برد و از طرفی در گروهی که در جام جهانی قرار گرفتیم شرایط را برای ما سخت می‌کند ولی به عنوان تیم ملی ایران تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که پرچم ایران را یک پله بالاتر قرار دهیم، همان‌طور که تا الان کادر فنی و بچه‌ها هدف‌شان‌ این بوده است. در هر حال تلاش‌مان را می‌کنیم که تا یک پله بالاتر برویم و نتایج خوبی بگیریم و مردم ببینند که تلاش می‌کنیم تا خوشحال‌شان کنیم و پرچم تیم ملی کشورمان را بالا ببریم.

جهانبخش درباره شرایط روحی اردوی تیم ملی عنوان کرد: مهمترین ویژگی تیم ملی ما یکدل بودن بازیکنان است. در زمان‌های مختلف شرایط این طور بوده که بازیکنان زیادی آمدند و رفتند، قطعا من امروز هستم و فردا یک بازیکن جوان می‌آید و این جابه‌جایی‌ها نسبت به آن شرایط و نظر مربی اتفاق می‌افتد و از طرفی یکدلی بین بازیکنان همیشه وجود داشته و می‌جنگند و همه بازیکنان برای موفقیت در جام جهانی انگیزه خوبی دارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )